Wanneer kun je een vrouw op de mond zoenen als je elkaar leuk vindt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
11.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Na 0,000000001 seconden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:) Pontiac2 leuk

Het beste antwoord

Dat moment gaat helemaal vanzelf.
Als je samen bent en je merkt dat het goed zit tussen jullie,
of je elkaar nou lang of kort kent.

Het moment dat je elkaar aankijkt,
en er zijn signalen geweest met aanrakingen van elkaars handen, knieën, voeten maak niet uit,
merk je vanzelf dat je dichtbij gaat staan of zitten.

En een zoen is niet iets waar je moeilijk over moet gaan zitten doen als je iemand leuk vindt.
Dat hoort er dan bij en het moment is niet te plannen.

Je zult het ook gewoon vanzelf merken.
En misschien geeft zij wel eerst de voorzet dat ze dichterbij je komt.
Dan weet je het zeker dat het kan,
is zij wat terughoudender dan laat jij het merken.
Als ze zich dan niet terug trekt,
weet je dat het moment vanzelf gaat komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (16)

Daar hoef je niet over na te denken, dat moment overkomt je gewoon.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wanneer jij denkt dat het tijd is, de ander zal het aangeven als hij/zij het nog te vroeg
vind
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kan al direct zodra je elkaar leuk vindt.

Maar je moet er wel zeker van zijn, want anders krijg je nog een aardige verrassing toe...
14 jaar geleden
Meestal werk je daarstapje voor stapje naar toe.
Eerst een beetje flirten soms een beetje plagen en aanraken en kijken hoe de ander reageert, afwijzend is stoppen aanmoedigend is weer een stapje verder en voor je het weet zeg je tegen iemand.........tja en van het een kwam het ander.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt heel subtiel met kleine aanrakingen beginnen, je knie even tegen de hare, haar haren wegstrijken uit haar gezicht, en kijken, hoe ze reageert....wat mij bijv. helemaal in vuur en vlam zette, was een kusje tegen m'n slapen, of liever : een paar kleine lieve kusjes ...als zij óók in vuur en vlam staat van jou, zal je waarschijnlijk niet meer hoeven afwachten of je haar op haar mond kan zoenen, want dat zal zij dan intussen bij jóú doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als de relatie gevorderd is kan je beginnen met zoenen. Alhoewel het ook spontaan kan gaan. Maar het gaat allemaal om vertrouwen. Vertrouwen is namelijk zeer belangrijk in een relatie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
alleen als je allebei geen relatie met een ander hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het ligt eraan.
Het zinnetje dat iedereen zegt 'Nooit zoenen op de eerste date' is onzin.
Je hebt gewoon een bepaalde klik als er een klik is. Dat kan binnen 2 seconden zijn maar ook over 4 jaar.
Zelf merken jullie wel wanneer het tijd is en zie je of zij er ook behoefte aan heeft. Je kunt het natuurlijk altijd proberen, maar je kunt ook toevallig in een gesprek over haar grens praten.

Liefs, Hart.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat moet je op de beste tijd doen. Op een romantisch plek misschien. Of waar je alleen jullie tweeën zijn. En als je echt overtuigd dat het gaat lukken. Dat je zeker weet dat de andere het ook wil.. Heel rustig je mond toe brengen op de mond van hem/haar. Ogen dicht natuurlijk.
Wat moet nog meer segge..
Suc6.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1 - je moet allebei vrij zijn
2 - je moet er allebei aan toe zijn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gewoon doen! als jij denkt dat het moment daar is.
kus-se, mmmm
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ze niet verkouden is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het gaat van zelf
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je verkering hebt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het in je op komt. Niet over nadenken dus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn vriend (inmiddels man) zei destijds aan het eind van onze eerste date, waarbij de klik wel duidelijk was: 'Krijg ik nog een kus'. Daar moeten we nog steeds erg om lachen en het werkte wel.