Weet iemand nog leuke ijsbrekers?

'Er zit iets, een.. eeh, daar, op je neus'
*hand naar neus*
'Toet!'

'Wacht, je hebt daar iets'
*kijkt omlaag*
*pats tegen kin*

Zulke kleine geintjes die de spanning van een gesprek halen. Heeft iemand er nog een?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (13)

Als je een scheet voelt aankomen, vraag aan die ander: Trek eens aan mijn vinger en laat dan precies op dat moment een scheet... Wij deden dat toen we klein waren...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"hé, hebt je zonnebril nog op"
"oh nee, het zijn je neusgaten !"

hahahahaha

Toegevoegd na 42 minuten:
"wist je dat je van masturberen vlekken op je handpalm krijgt?’
De persoon kijkt naar zijn handen.
En dan heeft hij het door… was altijd lachen op de middelbare school.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zo te zien vind de helft hem leuk en de helft flauw.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja sorry, ik kom uit een Molukse familie, dus veel grote neusgaten, dus ook vaak deze grap,
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
whaaahahahaha die 2e, geniaal
Palm een muntje (verstop in je handpalm waardoor je je hand nog wel normaal kan bewegen) en zeg: 'he, er zit iets in je haar' of 'er zit wat achter je oor'.
'tover' daarna het muntje uit het haar of vanachter het oor vandaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nieuwe Uri Geller? +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Juist :-)
Ik vind dit wel een leuke ijsbreker (zie link):
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Was ik ook van plan, maar verwachtte dt die direct zou worden verwijderd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat gebeurt misschien ook nog wel. Het zij zo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan zorg je dat het gesprek plaatsvindt op het ijs.
Laat iemand je de binnenkant van zijn/haar hand tonen. Ga er met je wijsvinger in kringetjes overheen en spreek de toverspreuk;"ik kan toveren, ik kan toveren dat je hand naar peper ruikt, ruik eens", als die ander dan ruikt tik je de hand in zijn/haar gezicht. Niet te hard hoor!
Vooral kinderen trappen er altijd in en gaan het dan bij anderen ook doen.
amc
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, die deden we vroeger ook :-p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Herkenning!
Persoonlijk was ik nogal gecharmeerd van deze:
http://www.alleschepen.nl/advert/~117886.0.0.0.0.html

Toegevoegd na 10 minuten:
Oke, er vanuit gaande dat je geen bootjes bedoelt:
http://www.spelenboek.nl/index.php/Categorie:IJsbrekers
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Lijkt wel wat op die van mij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, ik zie nu pas jouw antwoord. Dat stond er nog niet toen ik op zoek ging naar een leuke ijsbreker. Ik ga jou ook even plussen.
'Wist je dat mensen waarvan hun handen groter zijn dan hun hoofd een grotere kans hebben om aids te krijgen?'
- Je gesprekspartner plaatst zijn/haar hand op gezicht, gewoon voor de zekerheid.
- Jij slaat op de hand en geeft zo een indirecte klap voor het gezicht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeg tegen hem/haar : je hebt chips in je haar.
O,nee sorry het zijn je oren.

Toegevoegd na 4 minuten:
Vraag of hij/zij al heeft gehoord van het onderzoek betreffende het vaststellen van iemands i.q.
Dit berekenen ze nu via je schoenmaat, dit is namelijk hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hou je vlakke hand ongeveer op hoogte van je bovenbeen en ga dan heen en weer met je hand.
Je vraagt wat is dit.
Dan zeg je ongeveer een meter.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk Kijk daar boven je

Daar vliegt een dode vogel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als de ander een koekje bij zijn koffie heeft, kijk je langs hem heen en zwaait (alsof je iemand ziet), je gesprekspartner zal dan omkijken en pak jij z'n koekje af. Flauw he ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tijdens het eten een keer aan het eten(liefst toetje of saus) ruiken en dan hardop vragen of dat nog wel fris is. 10 tegen 1 dat er meerdere mensen ook met hun neus vlak boven het eten gaan hangen, voor de zekerheid.
een tikkie op het achterhoofd is dan vaak al genoeg voor een leuk kodak moment.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jij: ik zou je oren maar eens water geven.
Ander: Waarom dan?
Jij: ze hangen