als je als vrouw verliefd woord op een man die eerst een vrouw was (omgebouwd) ben je dan lesbie of hetero ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is ook een liedje overgemaakt: http://www.youtube.com/watch?v=DbNr_13ESM0&feature=related

Het beste antwoord

nee hoor, dan ben je gewoon verliefd op die persoon.
deze persoon veranderd niets aan de geaardheid van een ander.

je bent lesbisch als je je in het algemeen seksueel, emotioneel en lichamelijk aangetrokken voelt tot vrouwen.

je bent hetero als je je in het algemeen seksueel, emotioneel en lichamelijk aangetrokken voelt tot het andere geslacht.

een uitzondering maakt dus geen regel. (en ook geen 'label')
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

hetero want je valt op de mannelijke kenmerken en niet op de vrouwelijke
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hetro je valt nu toch op het zelfde geslaht. Het is nu tenslotte een man
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op het andere geschlacht, als je op hetzelfde gelacht valt ben je homofiel/sexueel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
-ch
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja sorry voor me verwarring , maar verbeter me spel fouten aub niet als je in vervolg het woord zelf ook fout typt. Dankje
Dat verschilt per persoon. Val je op iemands vrouwelijke kenmerken (wat doorgaans het meest aannemelijk is) dan ben je lesbisch. Val je op de mannelijke kenmerken dan ben je hetero.