ik ben verliefd op een meisje we komen goed overheen maar ik denk dat niet op mij is maar ben niet zeker maar ik durf ni te zeggen dak op haar ben

ze vroeg al aan mij of ik op haar was maar ik heb daar ng niet op geantwoord en zij wilt het ook niet zeggen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Duidelijk nog niet te oud. Heeft nog niet veel lessen Nederlands achter de rug, lijkt me momenteel iets belangrijker dan beginnende biologielessen.

Antwoorden (6)

Tja..als je nou meteen wél had geantwoord op haar vraag dan had je deze vraag niet hoeven te stellen en had ik nu op een andere vraag antwoord moeten geven..

Oftewel, zeg haar wat je voor haar voelt! Doe het gewoon! Wees die stoere leuke jongen die gewoon zegt wat hij voelt! Jij ziet/hoort dan meteen haar reactie en jullie weten beide waar jullie dan aan toe zijn.

dus, hup, bel haar op en zeg dat je haar wilt spreken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En nou wil je zeker weten,wat je moet doen? De beste en definitiefste manier is om op haar af te stappen en een praatje te beginnen en dan zeg je zo tussen neus en lippen door: Ik vind jou wel een stuk/spetter,hoe vind je mij?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo komen jullie nergens... Maak er een spel van... Ga erheen en zeg haar dat je een geheim hebt en vraag of zij dat ook heeft? ze zal zeggen, ja dat heb ik ook... Neem twee papiertjes en beloof eerlijk te zijn en schrijf dan alletwee je eigen geheim op een briefje en sluit dat...

Dan verwissel de briefjes en lees ze... Dan zal het ijs gebroken zijn... Het is maar een spel, maar dan kun je daarna verder...

Maar jij (de jongen) moet dit voorstellen, want hij moet het initiatief maken... Zij mag dat niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vraag aan haar of ze me wil naar de bioscoop,aan het antwoord kun je al so wie zo zien of het wederzijds is
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
*sowieso...
als ze heeft gevraagt of jij haar leuk vind, dan denk ik dat ze jou wel leuk vind.
anders had ze dat denk ik niet gevraagd.
gewoon zeggen dat je haar eigenlijk toch wel heel erg leuk vind..
14 jaar geleden
ik zou mezelf van kant maken, ja gewoon doen...ze vindt je waarschijnlijk toch niet leuk..gewoon doen.maak dr een eind aan, .hoef je ook net meer dergelijke vragen te stellen aan wild vreemde mensen hier!!

nou suuk6 he?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
naatje, volgens mij sta jij ondertussen op het punt... door dit soort vragen ;) +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook + van mij. Heb het onderhand wel een beetje gehad met die "Lieve Mona, wat moet ik doen" vragen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
snap niet dat het uberhaupt nog wordt toegelaten........