Liefdetips, waar kan ik die vinden?

Ben echt een leek op dat gebied, verpest het alleen maar geloof ik als een meisje mij leuk vind en ik haar...

In elk geval waar kan ik het beste terecht voor wat tips etc.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (14)

koop eens een vrouwen/meidenblad. Daar staan vaak allerlei dingen in die vrouwen/meiden niet en wel geweldig vinden. Laat evt. je moeder er een kopen :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga nooit met tips werken want de meeste vrouwen kennen al die tips.

Toegevoegd na 53 minuten:
volg je hart
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Denk je dat die meiden het allemaal zo goed weten?

Blijf jezelf, je komt vanzelf het ware meisje tegen en dan verpest je het niet. Tot nu toe waren het de verkeerde types voor je.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef die ander de totale aandacht en dan zal die ander blij worden van je... Heel blij...

Dat is liefde...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, of je een stalker noemen. Je moet de ander ook ruimte geven hè?
Ik denk dat het allerbelangrijkste is om je positieve eigenschappen te benadrukken. En toon belangstelling voor haar, stel vragen en goed luisteren is heel belangrijk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Koop een roosje voor haar.
Is geen tip! Maar wel handig.
Of een knuffel.
Suc2es!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
probeer te praten, wees je zelf, complimentjes geven. En probeer te leven. Dan komt alles op goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lieve Paul, denk er eens overna of je op dit moment echt wel toe bent aan een meisje, ik lees dat je het veel over verliefdheid hebt. Kijk naar wat je op dit moment echt nodig hebt! Weet je leeftijd niet. Misschien wil je het wel omdat je vrienden aan meisjes denkt. Denk ook aan je school sport etc. Wens je het beste toe.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Newsflash : een meisje is óók een mens.... ;-)))

Waar ieder mens van houdt, is aandacht krijgen. Het gevoel krijgen, dat degene met wie zij is, zoveel mogelijk over haar wil weten, erkent, dat ze uniek is, byzonder.....

Je hebt beslist ook genoeg tv gezien om te weten, hoe je het een beetje romantisch kan maken, al hoef je geen 150 kaarsen rondom het bed te zetten - een paar waxientjes doen het nét zo goed.
Wees je bewust, wat jij graag zou willen : een arm om je heen? Wil zij óók vast. Een kus bovenop je bol, als ze achter je langsloopt? Vindt zij ook heerlijk. Een lief briefje in je jaszak vinden? Vindt zij ook geweldig. Haar hand vastpakken tijdens het lopen? Ze zal denken : éindelijk.....

En als je niet helemaal zeker bent, of je haar kan kussen, vráág het haar : kijk haar diep in de ogen, en zeg : ik wil je zó graag kussen, en als je zo naar me blijft kijken, gá ik je kussen (of zoiets, je bent beslist inventief genoeg....)

Verder zijn er heel veel boeken, die je allerlei 'technische details' geven over 'spelen in bed voor volwassenen', vaak met mooie tekeningen of foto's erbij - mocht je wat ideeën willen opdoen over voorspel, of standjes of zo....
Ga eens lekker neuzen in een goede boekhandel of in de bib.

En verder is er niets leuker dan samen allerlei nieuwe dingen ontdekken, en ik beloof je : dat gaat vanzelf...na een paar weken samen, begint het eigenlijk pas echt lekker te worden allemaal, omdat de stress van :hoe vind je me?? dan is weggeëbd....
Zéker in de liefde geldt : don't worry - be happy.....
Ga genieten, en goed luisteren naar elkaar.
Have fun.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+
Het klinkt raar, maar volg je gevoel. Advies is altijd mooi, maar gevoel zegt meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je kan wel een tip vragen maar vaak is een tip van een ander niet de goede tip.. dat weet ik uit ervaring bij mannen haha.. wees je zelf niet nerveus zijn en elke vrouw is anders dus ook elke tip die je zal krijgen zal anders uit pakken bij elke vrouw die je tegen komt..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Net zoals met veeldingen gaat hier het gezegde:" The proof of the pudding is in the eating" weer op!
Niks geen tips,het wijst zich allemaal van zelf!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Blijf jezelf want daar zal zij op moeten vallen en niet op tips van hier en daar!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tegenwoordig tot mijn grote ergenis op deze site!!!!