Wat is een normaal gemiddeld bedrag om bij een bruiloft van een familielid te geven?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

ik schrik van de antwoorden. er worden bedragen genoemd waar gezinnen anderhalve week van rond moeten komen. mijn advies: geef wat je kan missen en uit een goed hart.

Dat ligt m.i een beetje aan de relatie die je met betreffend familielid hebt. Maar ik denk dat als je tussen de €50.- en de €100.- gaat zitten dat er niemand vreemd van opkijkt!

ligt eraan met hoeveel je gaat en hoe dik je knip is met een kleine beurs zou ik met 2 personen 30 euro geven en heb je het wat rijker dan kan je wel 50 geven

Voor een avond €50,00 per stel, voor een hele dag €100,00 per stel.

Tussen de 50,- en 100,- euro

Dat hangt er vanaf wie dat familielid dan is. Een broer of zus, of bijvoorbeeld een oom of tante. En ik denk dat je ook rekening moet houden met je draagkracht, hoe hoog dat gemiddelde bedrag ook zou zijn, als dat bestaat. En wie zegt dat je een bedrag moet geven? Je kunt toch ook iets heel persoonlijks geven? Iets dat je zelf gemaakt hebt bijvoorbeeld.

In bepaalde culturen geven ze directe familie soms grote bedragen. Zo ben ik op een Turkse bruiloft geweest en werd het geld opgespelt op het bruidpaar. Ik zag meer briefjes van 100 en 500 dan lagere bedragen. Maar ik denk zelf dat het gemiddelde bedrag tussen de €50 en €100 ligt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100