ik schrik van de antwoorden.
er worden bedragen genoemd waar gezinnen anderhalve week van rond moeten komen.
mijn advies: geef wat je kan missen en uit een goed hart.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 van mij. Ik heb mijn broer destijds twee terra cotta bloempotten gegeven die ik door de kinderen heb laten beschilderen. Geen groot cadeau, want dat konden we toen niet veroorloven, maar wel persoonlijk en uit een goed hart.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
MOOI ANTWOORD RIENEKE ,GAAT ER NIET OM WAT JE GEEFT MAAR HOE JE HET GEEFT
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Jack: je hoeft niet zo te roepen hoor... Ik snap dat je enthousiast bent... ;-)

Andere antwoorden (6)

Dat ligt m.i een beetje aan de relatie die je met betreffend familielid hebt. Maar ik denk dat als je tussen de €50.- en de €100.- gaat zitten dat er niemand vreemd van opkijkt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ligt eraan met hoeveel je gaat en hoe dik je knip is

met een kleine beurs zou ik met 2 personen 30 euro geven en heb je het wat rijker dan kan je wel 50 geven
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor een avond €50,00 per stel, voor een hele dag €100,00 per stel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tussen de 50,- en 100,- euro
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat hangt er vanaf wie dat familielid dan is. Een broer of zus, of bijvoorbeeld een oom of tante.

En ik denk dat je ook rekening moet houden met je draagkracht, hoe hoog dat gemiddelde bedrag ook zou zijn, als dat bestaat.

En wie zegt dat je een bedrag moet geven?
Je kunt toch ook iets heel persoonlijks geven?
Iets dat je zelf gemaakt hebt bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In bepaalde culturen geven ze directe familie soms grote bedragen. Zo ben ik op een Turkse bruiloft geweest en werd het geld opgespelt op het bruidpaar. Ik zag meer briefjes van 100 en 500 dan lagere bedragen.

Maar ik denk zelf dat het gemiddelde bedrag tussen de €50 en €100 ligt.