hoe laat een jongen merken dat hij een meisje ziet zitten :D?

Hallo :D Ik vroeg me af wat doet een jongen als hij je ziet zitten??? ze lichaamstaal zegmaar ??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (5)

hoeveel vragen zijn hier al wel niet over gesteld? (misschien een tip om eerst de site, of internet........ te doorzoeken)

Maar misschien is het een tip om hem het te vragen. Als hij graag bij je wil zijn en naar je lacht is dat al een aanwijzing.

Toegevoegd na 34 seconden:
http://www.goeievraag.nl/vraag/jongens-merken-meisje-leuk-vinden.29689
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan het beste aan iemand zien als hij/zij verliefd is aan de lichaamstaal.

Opmerkelijk is dat mannen vrouwen in de klassieke rolverdeling gaan zitten als ze verliefd zijn. Mannen gaan typisch mannengedrag vertonen, typische mannenklussen worden onder handen genomen en de man vertoont haantjes gedrag. Vrouwen gaan typische vrouwenklussen doen, ze gaat het huis schoonmaken, koken etc.

Lichaamstaal en signalen van iemand die verliefd is:
- Er wordt veel oogcontact gezocht
- Je wordt in de gaten gehouden
- Je wil zo vaak mogelijk en zo dicht mogelijk bij de ander in de buurt zijn
- Pupillen gaan snel heen en weer
- Ze lachen om je grapjes
- Ze glimlachen veel en vaak
- Verliefde mensen zingen vaak, in een goed humeur
- Richt zijn volledige aandacht op de persoon waar hij verliefd op is
- Heeft klamme handen
- De ogen gaan glinsteren als ze in gesprek zijn met de persoon waar ze verliefd op zijn
- Iemand die verliefd is straalt
- Is teveel geïnteresseerd in de persoon waar ze verliefd op zijn
- Geeft vaak complimentjes aan de persoon waar ze verliefd op zijn
- Wil graag als gespreksonderwerp de persoon waar ze verliefd op zijn
- Trekt zoveel mogelijk de aandacht van de persoon waar ze verliefd op zijn
- Hoort vrienden uit over de persoon waar ze verliefd op zijn
- Praat veel over de persoon waar ze verliefd op zijn
- Wil de persoon waar ze verliefd op zijn zoveel mogelijk helpen
- Probeert zoveel mogelijk contact te zoeken
- Kleed zich zo mooi/ verleidelijk mogelijk

http://www.goeievraag.nl/vraag/verliefd-merken.48072

Toegevoegd na 3 minuten:
http://www.goeievraag.nl/vraag/ziet.47650

http://www.goeievraag.nl/vraag/jongen-hele-tijd-kijkt-leuk.41114
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan vraagt hij of je mee gaat brommers kiek'n.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De jongen wil dat in eerste instantie ALLEEN aan dat ene meisje laten zien en niemand anders, want het moet geheim blijven voor iedereen behalve dat ene meisje...

Het meest algemeen en minst te verbergen signaal is de grotere pupillen van de ogen als die het meisje zien...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe kan je weten of een man interesse in je heeft? Je ziet hem praten met een vriend en je denkt dat hij je ook gezien heeft, maar misschien verbeeld je je het alleen maar. Hij keek naar je op ongeveer hetzelfde moment dat jij hem zag. Jullie ogen troffen elkaar in een fractie van een seconde en toen wende je de blik af.Toen je weer op keek, stond hij al weer met een ander te praten. Keek hij je echt aan, of was het je verbeelding? Hoe weet je of een man belangstelling heeft?