ze roddelen over mij dat ik een vrouw heb geslage, wat moet ik doen?

mijn ex-vriendin roddelt dat ik haar heb geslagen, dat is niet waar.
mensen geloven haar omdat ze een meisje is, wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Helemaal niets, je kunt niet bewijzen dat je het niet gedaan hebt en zij kan niet bewijzen dat je het wel gedaan hebt. Laat ze kletsen, dit gaat vanzelf weer over, als er iemand anders het gesprek van de dag wordt. Je vrienden weten dat jij dit niet zal doen, daar gaat het om. Wat anderen van je denken is minder belangrijk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
maar mijn vriende zijn haar aan het geloven en et duurt nu al een jaar
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
vraag hen dan hoe zij bewijs hiervoor heeft geleverd, vrienden die je laten vallen, zijn geen echte vrienden. Wees wel altijd eerlijk tegen je vrienden en verwacht dat ook van hen.