Als je partner ernstig ziek is , mag je er dan een vriend op na houden ?

als hij b.v dement of half verlamd is , als er dus geen gelijkwaardige relatie is

Weet jij het antwoord?

/2500

Alleen in overleg en goede sfeer met je partner.

Als je dat met elkaar bespreekt en je komt er samen uit, dan is er toch geen probleem lijkt mij? Als je het stiekem zou doen, zou het wel laf zijn t.o. je partner.

Voor je partner is het aan de ene kant niet eerlijk, maar ik snap het wel omdat je niet meer alles met je partner kunt ondernemen en vaak is het somber thuis dan. Ik vind dat het wel mag.

Als men dát eerlijk zal bespreken met zijn/ haar 'ernstig zieke' partner, en die partner zou het goedkeuren, en er geen problemen mee hebben, dan zou het van die partner mogen; wie dát, vanuit een soort moraal, dan zou veroordelen, zeggende: "ahhhhhhhhhhhhhh, dat mag niet", die is voor mij 'een bemoeial achtige'- bekrompen- en onwetende ziel...

Ik vind van wel . mijn man kan alleen zijn linker hand gebruiken comunicatie is ook niet echt mogelijk door avasie ,maar als ik hem iets vertel begrijpt hij het wel. het is niet echt gemakelijk maar ik ben niet ziek en ook vind ik dat ik recht heb op een leuk leven en ben heel erg dankbaar dat ik dat ik alles kan doen wat ik wil en probeer zo veel mogelijk van het leven te genieten .ik was niet op zoek naar een nieuwe relatie maar het over kwam mij gewoon .ik heb het er wel heel moeilijk mee gehad .ik voelde me schuldig tegen over mijn man . maar ook tegenover me zelf als ik het niet deed dus volgde ik mijn hart .ik heb een hele leuke relatie met mijn vriend en ga heel vaak op bezoek bij mijn man hij was de eerste die het wist dat ik een vriend had dat haalde wel het schuld gevoel een beetje weg . ikzal mijn man nooit in de steek laten

ik vind niet dat je dan een ander moet nemen

De hamvraag is hier; wat voor een vriend er op na houden, wat zijn je bedoelingen hiermee...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100