Waarom blijven sommige vrouwen single?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat haar schoonouders geen kinderen konden krijgen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die blijven single omdat ze geen nieuwe partner kunnen vinden, of wellicht niet willen vinden... Wie zal het zeggen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat ze geen gras hebben om te laten maaien;-)
AWM
14 jaar geleden
Omdat ik nog niet ben langsgekomen.

Het beste antwoord

Onderzoekers van de Universiteit van West-Australië denken dat de aantrekkingskracht van een vrouw ondermeer te maken heeft met haar immuunsysteem.

De Australiërs ontdekten dat het uiterlijk en het zweet van een vrouw aanwijzingen bevatten over haar immuunsysteem.

De wetenschappers onderzochten het DNA van honderdvijftig studenten en ondervroegen ze ook over hun liefdesleven. Daarbij ontdekten ze dat vrouwen die genetisch goed beschermd waren tegen ziekten, meer vriendjes hadden gehad.

Vooral vrouwen met een sterke variant van het major histocompatibility (MHC) gen, hadden de meeste seksuele partners. MHC is verantwoordelijk voor de opbouw van het immuunsysteem.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

omdat dat een heerlijk leven is en geen gedoe geeft
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar is geen eenduidig antwoord op te geven. Het kan heel veel redenen hebben dat sommige vrouwen single blijven.

- Wil geen verantwoordelijkheid
- Kan de juiste partner niet vinden
- Traumatische ervaringen uit het verleden
- Kiest er bewust voor om alleen door het leven te gaan
- Wil graag wisselende contacten
- Ze is zeer onaantrekkelijk voor anderen (maar dat is natuurlijk relatief)
enz. enz.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat ze van alle aandacht houden!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat ze zoveel van zichzelf houden dat er niemand bijkan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1. Omdat ze er de meerwaarde niet van inzien om met een partner door het leven te gaan. Kortom: Ze zijn dik tevreden zo!

2. Omdat ze de 'ware' niet hebben kunnen vinden en met minder geen genoegen nemen. Heel verstandig.

3. Omdat ze geen tijd of zin hebben om zich aan een vaste partner te binden.

4. Omdat hun vrijheid ze meer waard is dan een relatie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat ze willen genieten van haar leven!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn zus was ook altijd alleen,gaf niks om mannen en ging op in haar werk als bejaardenverzorgster.
40 jaar en nog steeds geen vriend,totdat eensklaps het dekseltje daar was,dat op het potje paste.
Ze zijn nu al 10 jaar gelukkig samen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat alle leuke mannen al bezet blijken te zijn en alleen de onbetrouwbare ventjes overblijven die je weten te vinden als ze je nodig hebben, maar op momenten dat jij ze nodig hebt het laten afweten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien omdat ze heel kieskeurig zijn en omdat ze dan geen geschikte partner kunnen vinden.

Omdat sommige vrouwen zo druk bezig zijn met hun carriere dat ze geen tijd hebben voor een serieuze relatie.

En sommige vrouwen hebben er gewoon voor gekozen om lekker vrij te zijn!