Hey , Ik ben verliefd op een meisje maar ben zelf ook een meisje ik wil het haar wel vertelle maar ik weet niet hoe je daar aan begint ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Heb je haar al verteld dat je op vrouwen valt doe dit eerst kijk hoe ze reageert en probeer te polsen hoe zij er over denkt( het feit dat je op vrouwen valt) kijk dan of zij ook op vrouwen valt heb ik ook gedaan en heb nu een hele leuke vriendin

Stel jullie zijn een keer samen, dan zeg je tegen haar; 'Ik wil je wat vertellen, ik ben verliefd op je'. Dan is het er gelijk uit en hoef je niet te verzinnen op welke manier je het moet vertellen. Misschien overval je haar daarmee, maar ze weet wel gelijk waar ze aan toe is. Gun haar eventueel wel de tijd om erover na te denken.

Zorg er eerst voor dat jullie goede vriendinnen worden. En als jullie dan eenmaal hartsvriendinnen zijn, praat dat een stuk makkelijker. En misschien komt er dan wel een moment dat ze over jongens gaat spreken, en jouw mening daarover vraagt. Dan kun je zeggen dat je nog niet aan jongens toe bent, en je meisjes eigenlijk net zo leuk vind.

Stuur haar een sms'je en vertel het. Zeg dat het tussen jullie moet blijven ook als het niet klikt. Succes.!

Vraag aan haar eerst of je met haar in vertrouwen kunt praten ergens, leg haar alles rustig uit en vertel gewoon dat je verliefd bent op haar en kijk dan naar haar reactie.

Hoe staat ze tegenover lesbo's? wat dacht je van "ik zie je graag" ?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100