hoe kan je erachter komen of je je kind hebt erkend?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.4K
Poet
10 jaar geleden
Er bestaat ook nog een gezagsregister.
In het register wordt bijgehouden wie het gezag heeft over minderjarigen. Partijen kunnen door het beschikbaar komen van het Centraal Gezagsregister bij elke rechtbank terecht voor een uittreksel of indiening, ongeacht het geboortearrondissement
Poet
10 jaar geleden
Dat is van belang als je niet getrouwd was toen het kind geboren werd
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Behalve de erkenning is het ook interessant of je samen het gezag hebt over het kind.

Antwoorden (2)

burgerrlijke stand uitreksel bevolkingsregister, geboorteakte. daarop staat vader en moeder.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Thanks
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het bevolkingsregister heet sinds enkele decennia Gemeentelijk BasisAdministratie
u kunt informeren bij uw gemeente, over hoe een en ander in de systemen verwerkt staat.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt..