Ik sta ingeschreven op een datingsite. Maar ik heb geen abbonement, hoe kan ik dan toch contact leggen met iemand die vaak met me flirt???

Zonder abbo kan je niks, en een abbo nemen is op dit moment geen optie. Wil ook niet mijn nummer op mijn profiel zetten.( mag ook niet geloof ik).
Zijn er bepaalde trucjes waardoor je toch je nummer of msn alleen aan die persoon kan doorgeven?

Toegevoegd na 7 minuten:
Het is lexa, en ik kan alleen profielen bekijken, dus geen berichten sturen en zo. heb wel is gehoord dat er wel creatieve manieren zijn wardoor je info kan doorgeven, maar dat is al paar jaar geleden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (6)

Het ligt er maar net aan bij welke dating site je ingeschreven staat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
misschien kun je die persoon een pb {persoonlijk bericht } sturen via die datingsite
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kun je wel berichten sturen naar iemand? Als ook dit niet kan is er namelijk geen manier om contact te leggen met iemand. Een datingsite wil dit natuurlijk op alle mogelijke manieren proberen te voorkomen. Als jij geen abonnement neemt verdienen ze niets aan je, dus waarom zouden ze je dan helpen iemand te vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
'verstop' je email adres in je profiel, maak er een puzzeltje van.
Nadeel is wel dat iedereen dan kan reageren
Je telefoonnummer zou ik nooit op internet zetten, op welke manier dan ook, tenzij je graag rare telefoontjes wil ontvangen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je kan bijvoorbeeld zo je mailadres typen "tamzzapestaatjetweeennegentigpuntcasemapuntenel.
Dat is het erge van zo'n sites.Je kan je wel inschrijven,maar om te reageren moet je betalen.Niet doen...is allemaal nep.Als je toch je msn wilt doorgeven,en het mag niet,zet er dan gewoon @hetemail in...ik neem aan dat ze wel weten dat het dan @hotmail moet zijn.Maar die datingssites zijn er alleen maar om je geld uit je zak te kloppen.Trap niet in dit soort onzin.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zou kunnen kijken of je iemand kent die een abbo heeft bij Lexa en die vragen namens jou een berichtje te sturen met je mailadres
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet soms creatief zijn...