is dit mogelijk als je een relatie hebt van 2jaar een half en elkaar graag ziet om toch uit elkaar te gaan ?en toch niet beter nog eens prob.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (4)

Je kunt aan het proberen blijven. Maar wanneer het in een relatie niet blijkt te zijn wat je van elkaar verwacht dan is er toch niets mis mee om als vrienden uit elkaar te gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zie zoveel mensen graag.
Maar dat is geen basis voor een relatie.
Er moet meer zijn: liefde, passie, vriendschap, etc.
Na 2,5 jaar moet je elkaar goed genoeg kennen om een goede inschatting te maken over de toekomst. Als 1 van de 2 die toekomst niet ziet, dan is het helaas klaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als jij nog steeds heel veel van haar houdt maar als zij aangeeft dat ze nog wel van je houdt maar dat ze liever uit elkaar wil gaan, weet je wel hoe laat het is. Dan is er dus een verschil in beleving van de relatie. Als zij niet meer bereid is om er energie in te steken om bij elkaar te blijven, kun je er beter een punt achter zetten. Anders blijf jij degene die de pijn incasseert en ben je de zaak alleen maar nodeloos aan het rekken.
Dus: zet er een punt achter, geef jezelf de kans om er overheen te komen, en dan weer op jacht!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Blijkbaar geeft je partner wel heel veel om je, maar houdt hij (of zij?) niet genoeg van je om een liefdesrelatie in stand te houden.
Dan kun je beter stoppen en het niet nog eens proberen. Want liefde kun je niet door proberen ineens verkrijgen. Je houdt van iemand of niet, maar dat zal niet door het proberen terugkomen.
Wees blij dat jullie nog zo goed bevriend zijn, beëindig de relatie in goede verstandhouding en ga lekker van het leven genieten!