Te vlug verliefd?

Heb een jongen leren kennen waar het direct mee klikte. Hij gaf wel al vanaf het begin aan dat hij niet op zoek was naar een relatie, "zien wel waar het schip strand".
We hebben 3 weken contact gehad waarna hij aangaf dat hij met een andere meid had afgesproken en beter geen contact meer konden hebben. Ik hem toen zijn ruimte gegeven. En hem paar dagen geleden gemaild dat ik het jammer vond dat ik het echt jammer vond. Waarna hij ook zei dat hij het heel jammer vond dat hij dat heeft gezegd. En dat hij er eigenlijk spijt van had. Nu hebben we wel weer contact, omdat ik hem wel nog altijd heel leuk vind. Maar ben bang dat ik de opdringerig ben. Wat kan ik het beste doen?

Toegevoegd na 36 minuten:
Normaal kan ik dat makkelijk bij jongens terughoudend zijn als ik de jongen niet leuk vindt. Nu vind ik iemand leuk en heb ik wel moeite mee of terughoudend te zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Antwoorden (6)

Het spel van de liefde en aantrekkingskracht is nogal complex. Veel mensen zullen zeggen dat je moet vertellen dat je van hem houd en dergelijke, maar eigenlijk is dat juist niet wat het beste werkt.

Hard to get spelen werkt het beste bij mannen. Mannen zijn van nature jagers en die willen jagen. Ook in de liefde. Laat blijken dat je hem wel leuk vind, maar laat hem zijn best doen om jou echt te versieren en maak hem het niet te makkelijk. Dan vindt hij jou het leukst omdat je een uitdaging bent voor hem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geef elkaar voorlopig de ruimte. hij is er blijkbaar nog niet klaar voor en zal dan ook blijven terugvallen in de zelfde gewoontes.

Uit ervaring kan ik zeggen (en ik ben een man) dat de meeste mannen het moeilijk vinden een vrouw "pijn" te doen. ook zijn ze heel goed in het precies zeggen wat ze denken dat een vrouw wil horen, dit verhoogt de kansen!

pas dus op, zeker als het al zo snel gebeurd!

gr
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt sowieso checken of er van zijn kant voldoende interesse in jou bestaat door niets steeds zelf contact te zoeken maar ook eens af te wachten of hij jou ook blijft benaderen als het van zijn kant moet komen. Ook al is het moeilijk voor je, laat hem ook een stap zetten, anders ben je niet meer dan 1 van zijn vriendinnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer niet te snel alles van jezelf te laten zien, om het zo maar te zeggen.. Doe nog steeds rustig aan, want deze jongen weet waarschijnlijk nog niet echt wat die nou wil.. Succes ermee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
't Is wel iemand die gelijk vertrekt als er iets leukers voorbij komt....en als hij daar snel op is uitgekeken, dan wil hij terug.

Nou kun je zo iemand wel aardig vinden, maar of dat nou
jouw vriendje moet worden?

In die drie weken hebben jullie, pril, toch iets opgebouwd. Dat vond hij blijkbaar niet de moeite waard om uit te laten groeien. Weg was-ie, naar een ander grietje. Nu weer terug. Spijt, zegt hij. Welnee. Op dat uiterlijk van andere meisje is hij al weer uitgekeken en beter iets dan niets...

'k Zou lekker rond kijken, tot er echt iets voorbij komt. Iets dat wel de moeite waard is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer je eens wat minder aan te passen aan wat HIJ wil. Wat wil jij? En wat vind je van ZIJN gedrag? Je raakt jezelf kwijt als je naar zijn pijpen blijft dansen. Pas daarvoor op. Je moet jezelf op nr. 1 blijven zetten.