Nee,dat moet je echt niet doen.Dat komt erg wanhopig over.Vertel haar nog eenmaal heel duidelijk dat je van haar houdt maar dat je niet van plan bent om reserve te staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je zoiets te horen krijgt dan is je partner de relatie aan het afbouwen. Je kunt beter door gaan met jouw leven en dus niet wachten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja...dat kun je best nog even doen. Maar hou er rekening mee dat je niet evjes...maar heel lang als vrienden verder gaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lijkt mij op een stille hint dat ze een ander heeft of jou niet genoeg interessant vind. Hou je veel van haar dan kan je nog een poging wagen om je gevoelens bloot te geven aan haar en vragen wat zij er van vind.

Ik zelf heb dit eerder meegemaakt en zou je het advies willen geven om niets meer te verwachten van deze persoon dan vriendschap. Ga ook als goeie vrienden uit elkaar en nooit met ruzie, het klikt of het klikt niet.

Geen nood, vrouwen genoeg op deze bol. Op elk potje past een deksel. Je komt vanzelf de ware tegen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, weg met dat mens en doorgaan met je eigen leven.

Je partner vindt jou niet meer interessant en heeft mogelijk een ander op het oog, omdat ze toch nog een beetje gevoelens voor je heeft wil ze nog niet helemaal het bijltje er bij neergooien , dus dekt ze zichzelf in zodat ze hier later op terug kan komen.

Niet doen dus!

GRRRR ik kan mezelf zo boos maken om die takke *******
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weet je waarom ze twijfelt?
Dat zou ik toch vragen aan haar.. want voor jou is het erg moeilijk om te begrijpen.. zo plotseling.. je ziet haar nog graag, zij huilt en het lijkt dat ze jou ook graag ziet.. als je de reden weet achter haar gedachtengang.. kan je dit een plaats geven in je leven..

Als je op haar gaat wachten wordt je er gek van en heeft zij eigenlijk een zekere macht over jou..

Ik geef je de raad om zelf even een pauze te nemen.. tijd voor jezelf, spreek af met vrienden en amuseer je..

veel sterkte!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zou even de lucht kunnen klaren,maar ik zou wel een limiet stellen. tot zover en niet verder. Bescherm jezelf. Je bent geen jojo toch?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ik zou niet wachten maar gewoon doorgaan met je leven en op pad gaan om ook andere leuke mensen te ontmoeten.
Als ze zegt dat ze liever vriendjes wil zijn betekent dit dat ze nog wel om je geeft, ze vindt je nog wel leuk, maar ze houdt niet van je op de manier waarop je van je partner zou moeten houden.
Waarschijnlijk heeft ze daar zelf ook verdriet om, omdat ze ook graag had gewild dat het anders zou lopen, maar liefde kun je niet afdwingen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
NEEEEEEEEE NOOIT WACHTEN ZE GEEF NOG WEL OM JE ALLEEN WEET ZE NIET WAAROM ZE VIND JE ZIELIG EN DURF HET EIGENLIJK NIET TE ZEGGEN . ZOU TEGEN HAAR ZEGGEN .... WE KUNNEN BETER VRIENDEN BLIJVEN EN ZOU LEKKER VERDER GAAN MET JE LEVEN WORDT TOCH NOOIT MEER WAT MET HAAR .SUCCES
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lekker verder gaan met je leven jongen iemand die zegt eventjes vrienden te willen zijn klopt gewoon niet of ze heeft iemand anders en kijkt ze eerst of het wat word ,zo niet ben je weer welkom iemand die 100% voor je gaat wil zo iets niet