Mijn beste vriend weet dat ik een meisje leuk vind maar nu zit hij met hetzelfde meisje te flirten wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Joeri, zo is het leven. Niet eerlijk dus! en Hard.
Tip; zeg dat een ander meisje hem heel leuk vindt en wie weet zelfs verkering wil. (wel een echt leuk meisje kiezen anders werkt het niet) Beetje leugentje voor jouw eigen bestwil dus. Maar dan gaat ie vast daar wel mee slijmen. Heb jij je meisje weer voor je alleen. Heb je haar nou al (voor de grap) verkering gevraagd????
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Hij is vrij om te flirten met wie hij wil.
Als jij dat meisje zo leuk vindt, dan moet je er snel voor zorgen dat je contact met haar krijgt. Ga je zitten wachten dan is er een ander met haar van door. Zo werkt dat nu eenmaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jouw vriend is niet sociaal bezig t.o.v. jou.
Je kunt twee dingen doen:
1 - Je hebt met je vriend een goed gesprek over de betekenis van vriendschap.
2 - Je gaat voor het meisje en moge de beste winnen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zorgen dat het meisje jou leuker vind maar ik zou geen ruzie gaan maken met je vriend omdat meisje

Toegevoegd na 1 minuut:
gewoon even meer je best doen zodat je opvalt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In ieder geval geen ruzie maken, afwachten en met het meisje gewoon praten/contact leggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uit je verhaal blijkt niet of dat meisje ook weet dat jij haar leuk vindt.
Je vriend heeft dus blijkbaar meer kans... en is er eerder bij.

Nu is de situatie ontstaan dat jij weet dat jouw beste vriend een meisje leuk vindt, dus zal jij daar niet tussen komen. Tenzij dat meisje hem niet leuk vindt, dan heb je vrij spel.
14 jaar geleden
Bros before hoes! Leg dat maar aan hem uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tjongejonge wat een ontzettend streetwise antwoord. Daar heeft 'n mens wat aan. Misschien moet iemand eens een firehose op die bros zetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol, was maar een geintje ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja waar maak je je druk om... ik kon er wel om lachen..
Ik zou mezelf niet anders voor doen dan ik ben t.o.v. dat meisje om beter uit de strijd te komen van je vriend. Wel zou ik eens met je vriend gaan praten waarom hij dit doet. Dat getuigt niet echt van respect.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het meisje zal uiteindelijk zelf toch de leukste kiezen.
Misschien zijn jullie beide er niet eens bij, en dan zou jullie vriendschap voor niets verstoord zijn. Op zijn beloop laten dus.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tja, dat meisje duidlijk maken dat ze beter voor jou iest hé
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is niet erg aardig van je vriend dat hij dat doet terwijl jij hem in vertrouwen hebt gezegd dat jij haar leuk vindt. Ik zou het tegen hem zeggen. Misschien is het wel een manier van hem om je te prikkelen om wat sneller op haar af te stappen. Dat zou je alleen wel aan hem moeten vragen of hij het doet om jou een stapje sneller te laten gaan. Uiteindelijk moet je in je eigen tempo de dingen doen die jij prettig vindt. Gaat zij wel in op zijn geflirt en niet op die van jou dan is dat ook duidelijk. Het ligt er maar aan waar jij het initiatief wilt laten: bij jezelf (stap er dan op af), bij hem of bij haar. Teugels in eigen handen nemen en doen wat jou goed lijkt. Succes!