Hoe voelt het wanneer je , je ware liefde heb gevonden?

Geeft het een boest van zelfvertrouwen ? Ga je een toekomst met iemand zien..
Kortom , hoe voelt zoiets en hoe weetje dat je hem gevonden heb?
(ik heb hem nog niet gevonden maar ben wel benieuwd hoe dat voelt)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K
Cryofiel
14 jaar geleden
Oei, moeten we je condoleren met het verlies van je vorige vriendje? Of valt het ldvd wel mee omdat jij hem hebt gedumpt in plaats van andersom?

Antwoorden (7)

Het geeft rust.

Rust in je hoofd omdat je weet dat er iemand is voor je. Iemand die thuis op je wacht, die je zal bijstaan in moeilijke tijden. Die je [vrijwel] onvoorwaardelijk zal steunen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat gevoel herken je gelijk als het zover is.
Het is niet uit te leggen wat je dan precies voelt.
Een beetje zoals Jelle zegt, maar ook een diep innerlijke herkenning. Alsof je die persoon al eeuwen kent.

Het is hetzelfde als je voor het eerst ouder wordt. Je weet niet hoe het voelt om kinderen te hebben, totdat het zover is en dat gevoel kun je een ander bijna niet uitleggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wanneer beide partijen het er over eens zijn, dan is de kans behoorlijk groot dat het zo is na 20 jaar samen zijn...

De een voelt zich totaal thuis en geaccepteerd en dat is ook wederzijds... Er is geen dominantie maar saamhorigheid en gelijkstromigheid in de relatie...

Alles in jou voelt dat het zo is en de ander bevestigt dat steeds weer... Zo voelt dat...

Ik heb een relatie die voldoet aan de beschrijving hierboven en wij vermoeden samen dat we de ware te pakken hebben, wij zijn nog niet helemaal zeker, maar over 20 jaar kunnen wij er meer over vertellen samen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een vrolijk gevoel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een vonk van herkenning, twee zielen die elkaar weer ontmoeten.
Het gevoel van samen een te zijn.
Diep van binnenuit het zeker weten van dat is de persoon waar ik verder mee wil.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de ware bestaat niet. Als je een liefde hebt gevonden, voel je je heerlijk, sterk, zeker, nuttig, je denkt dat je alles aankan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je in zijn ogen kijkt weet je dat je thuis komt

een veilig gevoel, je weet en voelt dat hij er gewoon voor je zal zijn

maar ik heb de ware pas ontmoet toen ik 34 was