Als een jongen je checkt!

Haai :D Nou hoe kijkt een jongen als hij je checkt? meestal tog van onder naar boven zegmaar XD?
En als ze dat doen hebben ze dan intresse in jou :D
??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mag deze vraag even in het Nederlands?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jeroen: dit is Nederlands, maar dan van een paar generaties na ons... ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan stel ik voor zijn paspoort in te nemen en hem de wijde wereld in te sturen. Dit soort taalkunstenaars heeft nederland niet nodig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wen er maar aan. De jeugd praat echt zo. Ik heb er een paar hier rondlopen. Hier (buiten de randstad) valt het nog mee, maar ik herken het taaltje wel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jonge, wat praat je?
Ik check alle chickies hiero!
Laataahh homie! en meestal is het van boven naar onder, want hij ziet eerst je gezicht en als hij dan denk: MAAR DIE IS LELIJK, dan gaat hij niet verder "checke" ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik iemand check dan heb ik zeker interesse. Check ik je niet dan ook geen interesse

Antwoorden (9)

Ja dan hebben ze wel intresse denk ik,

Maar we zijn niet allemaal het zelfde.

de een valt enkel op slimme vrouwen, de andere op goedvormige.

we hebben verschillende smaken en kijken naar elke vrouw anders je kan ons niet allemaal in 1 hokje zetten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee zo simpel is dat niet, een jongen die jou checkt die heeft de intentie om dat te doen en het is niet zo dat je aan de richting van de ogen kunt zien of die checkt...

Als hij echt interesse heeft dan vraagt die dat gewoon, doet hij dat niet, dan heeft hij niet erg veel interesse...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
-1
Ja dat lijkt mij wel, alleen wat voor interesses...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Intesse hoeft niet altijd, je kan ook naar iemand kijken omdat hij of zij een aantrekkelijke look heeft.( Plezierig om naar te kijken ) Het hoeft niet altijd te betekenen dat hij of zij dan perse wat je wil.
Kijken staat vrij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Interesse* ;-) +1
meestal is het van boven naar onder, eerste je leuke koppie en dan kijken of je mooie billen hebt enzo.

maar goed mannen kijken altijd, dat zit in hun aard, hoeven ze je niet leuk voor te vinden.
want mijn vrienden checken ook en dan zeggen ze wat ze allemaal wel niet lelijk aan dat meisje vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mmmmmmmmmm.......... ff kijken ik ben een jongen..........
hoe doe ik dat volgens mij kijk ik hoe ze is en als ik haar leuk vind vraag ik haar
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat Mirjamm al zei, als je echt "gecheckt" wordt is dat niet per se goed nieuws.

Als wij als mensen iets zien wat niet "normaal" is kijken we er naar, ook al kan dit beledigend overkomen op deze mensen. Meestal proberen we het stiekem.

Niet normaal kan betekenen: Erg mooi, Erg lelijk, iemand die zijn arm kwijt is, iemand met het syndroom van down, etc.

Ik persoonlijk als man kijk naar de kleding en naar het gezicht, en ik denk dat dit verschillend is per man.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry, maar een gemiddelde jongen kijkt toch eerst van boven naar beneden!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mannen checken altijd, wil niets zeggen over of hij je aardig vindt, maar of je er goed uitziet. En daar wil hij niets mee, alleen misschien in zijn gedachten.