Waar kan ik dit vest kopen ?

Wel graag in nederland want anders betaal je 10 euro verzendkosten.
(En is het normaal in amerika om een vest met korte broek aan te doen ?)

Toegevoegd na 2 minuten:
dit is van de website etsy : kost 20 + 10 = 30 euro

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Ik zie geen vest maar een sweater. Een vest heeft normaliter een ritssluiting of knopen, omdat de voorzijde uit twee helften bestaat...
Ritsuka
10 jaar geleden
normaal om een trui met een korte broek aan te doen?
mag jij helemaal zelf weten, jij bent degene die het aantrekt.
Ik zou wel zorgen dat je korte broek lang genoeg is (zoals op de foto), anders lijkt het net of je in je onderbroek en een trui rondloopt.
Amadea
10 jaar geleden
In dezelfde stijl kan ik wel een hemdje vinden. Past bovendien beter bij een short! Zie http://www.galaxyleggings.nl/galaxy-shirt-comet.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tja, ga lekker naar de stad, betaal je busvervoer of je parkeerkosten, neem er wat te drinken bij en hups je bent al over die 10 euro verzendkosten!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
sweatershirt noem ik ook een vest maar ik snap wat je bedoeld amadea. korte broek met panty kan wel Pelle dat valt wel mee hoor: je moet gewoon een goede parkeerplek vinden in de stad zijn er genoeg waar je niet hoeft te betalen, en we nemen zelf drinken/eten mee ;)
Amadea
10 jaar geleden
Heb je nooit eerder last gehad van spraakverwarring dan, Melody? Als je in een kledingwinkel vraagt naar een vest krijg je heus geen sweater aangereikt!

Het beste antwoord

Er zijn verschillende websites waar je dit soort truien kan kopen, maar voor zover ik weet geen winkels. Niet in Nederland tenminste. Andere opties dan Etsy zijn:

- www.attitudeholland.nl > is een Nederlandse site, dus minder verzendkosten!
- www.romwe.com
- www.ebay.com > er zijn verschillende Aziatische shops op eBay die dit soort sweaters aanbieden. Deze shops rekenen vaak geen verzendkosten!

Je zou de ''New Yorker'' nog kunnen proberen. Die hebben ook wel eens van dit soort dingen. Maar als de prijzen die jij noemt op Etsy correct zijn, dan zijn Etsy en eBay waarschijnlijk de goedkoopste opties om aan zo'n trui te komen. (Overigens: 30 euro valt best mee voor een sweater! ;D)

En een trui over een kort broekje of rokje kan best, ook buiten Amerika. Vooral in de winter: panty + kort broekje + oversized trui = sowieso een succes! Zorg wel dat er nog een stukje van je korte broek onder de trui uit komt, anders lijkt het alsof je er niks onder aanhebt. ;D