Kan je beter leven met de gedachte dat jezelf bent vreemd gegaan of dat je partner is vreemd gegaan?

Weet jij het antwoord?

/2500

Mijn partner is zelf vreemd gegaan. Gelukkig niet tot in het bed...... (ja, dat weet ik zeker!) Het gevoel van bedrog en bewust je partner bedriegen en er mee doorgaan terwijl het "uit is gekomen". Had ik het niet willen weten? Jawel degelijk! Nu zijn we er samen een stuk sterker uitegkomen en kunnen we weer volop van elkaar genieten. Sterker nog lees mijn eigen vraag maar een op deze site. Nu staan we met elkaar voor een veel leuker/spannender dilemma Toegevoegd na 2 minuten: Het vetrouwen is een tijd weg op het moment dat het uitkomt, maar er met elkaar over hebben, komt het echt goed. En nee het heeft niks te maken met de relatie die niet goed is. Het kan echt iedereen overkomen. Als je op een andere manier aandacht krijgt dan normaal gesproken wordt je hier vanzelf mee ingetrokken en op een gegeven moment ga je te ver.

Ik zal wel vreselijk ouderwets zijn, heb daar geen probleem mee. Ik kan zeggen dat ik nooit veemd ben gegaan, en ik vertrouw mijn echtgenote 100%. Ik denk dat vreemdgaan meer en langer pijn geeft dan de vreugde biedt, maar ik ben ouderwets en ruim 24 jaar getrouwd (niet altijd gelukkig natuurlijk).

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100