Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Tsja, als je echt van haar houdt: Rustig afwachten. Uiteindeljik loopt de rlatie waarschijnlijk toch vast. En op dat moment sta jij klaar om haar op te vangen.

Iemand 'afpakken' is niet ideaal: Zou jij met iemand samen willen zijn die zich door de volgende persoon weer laat weg-verleiden?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

probeer erachter te komen of hun relatie heel serieus is of niet. als dat wel zo is moet je er niet tussen gaan staan.
lijkt het niet zo serieus moet je haar gewoon vertellen dat je haar leuk vind.
of word gewoon goeie vriendjes met ze. als het dan wel ooit uitgaat tussen hen dan ben jij er om haar te troosten ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als de ander jongen het uit maakt met dat meisje kun jij haar troosten met haar liefdes verdriet
dan scoor je plus punten.

Toegevoegd na 1 minuut:
je geeft haar dan gewoon wat meer aandacht door extra lief tegen haar te zijn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hm. ik ben het met de voorgangers grofweg eens, maar ietsje anders. Er tussen stappen (als het serieus is) raad ik ook af, maar wat mij betreft omdat het waarschijnlijk iedereen ongelukkig maakt. Want je maakt iets dat mooi is, stuk.
Afwachten, ja, maar realiseer je wel dat de relatie misschien níet stukloopt. Als dat wel gebeurt, pas dan op met het opvangen. Als ze uit verdriet in jouw armen ‘vlucht’, dan heb je geen vriendin, maar een vluchteling beet. En da’s meestal niet zo’n goeie basis voor een toffe relatie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er valt nix te doen.!
Zoek een ander.
Succes...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Haar vergeten.... hopen dat het mis gaat werkt echt niet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
door gaan met je leven en dan kom je vanzelf een ander meisje tegen die je ook helemaal geweldig vindt. Ze zal niet voor niks in deze relatie zitten en proberen wat met haar te krijgen is iets wat je eigenlijk niet kan maken.

Jij zou het ook niet leuk vinden als je in een relatie zit en een andere jongen probeert je vriendin te versieren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Laat blijken dat je haar leuk vindt, verder niets. Als ze jou ook leuk vindt kom je daar snel genoeg achter. Waarschijnlijk zal ze gewoon bij haar vriend blijven, maar wie weet...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De vraag is, heeft ze op wat voor manier dan ook laten blijken dat ze geïnteresseerd is in jou?
Hoe dan ook, het maakt naar mijn mening geen verschil. Een relatie tussen 2 mensen is iets waarmee je niet moet knoeien. Die relatie gaat namelijk alleen deze personen zelf aan, tot een van de 2 besluit om er een punt achter te zetten. Relaties zijn fragiele dingen, het minste of geringste kan ze uit evenwicht brengen, de fabel dat liefde alles overwint moet echt overboord. Twee mensen die van elkaar houden kunnen toch aan het twijfelen worden gebracht, die twijfel en niet zozeer de wens om het uit te maken kan funest zijn.

Het bovenstaande advies, 'wacht tot het vanzelf uitgaat en dan ben jij om haar op te vangen' is iets wat leuk werkt in romantische comedy's en Bouquet reeksjes maar het echte leven steekt toch wel iets anders in elkaar?
Dat klinkt me ongelofelijk opportuun in de oren. Wie zegt dat zij 'opvang' nodig heeft?
Iemand die net uit een relatie komt heeft soms juist helemaal geen behoefte aan direct iemand anders. Mocht ze wel een schouder nodig hebben om op uit te huilen, dan wil jij toch niet die berekenende figuur zijn die uiteindelijk alleen maar zijn kans heeft afgewacht?
Wat ik een beetje mis in dit hele verhaal is de factor zelfbeschikking van dat meisje. Wie zegt dat zij, ook al had ze niemand, voor jou zou gaan? Voor hetzelfde geld blijven die twee voor altijd bij elkaar, ook dat nog.

Het is jammer voor jou dat je zo verliefd op haar bent, en het doet ongetwijfeld pijn, maar ik zou proberen om verder te gaan met m'n leven. Wachten heeft geen zin, het leven is kort. Door je blind te staren op die ene meid loop je misschien je ware mis. Soms is het niet kunnen krijgen van iets of iemand juist datgene wat onze begeerte opwekt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat je kan doen is accepteren dat ze al iemand heeft.
Leef gewoon verder je leven, er komt vast wel weer een andere dame in je leven die je aandacht zal trekken...

Focus je op andere dingen dan op het meisje waar je smoor op bent..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat had ik ook een x bij een jongen :P ik liet hem gaan.. Er zijn zat anderen. Toch?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing