Hoe kan ik op meiden vallen en jongens aantrekken?

Ik ben een meid van 18 jaar en ik denk dat ik op meiden val, dat weet ik overigens niet zeker, want ben nog nooit verliefd geweest! Dus ik denk dat ik dan maar op meiden val. Dit maakt mij niks uit, ik houd mijn opties open. Maar goed, ik begrijp nu niet dat ik nog altijd veel jongens aantrek. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het leuk vind om met jongens te flirten, maar wil dat dan ook zeggen dat ik die gene wel leuk vind? Of val ik miss op beide? Want hoe zou ik alleen op meiden kunnen vallen en dan toch heel graag met jongens willen flirten? (tot dat het serieus wordt en dan haak ik af)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Het is logisch dat als je flirt met jongens je ze aantrekt. Misschien vind je het wel eng als het serieus wordt, maar dat geeft niks. Ik vind dat je je er geen zorgen over hoeft te maken. Je bent wie je bent, daar is geen label voor. Als jij op meiden valt is dat prima, ook als je op jongens valt, ook als je op beide valt. Je bent 18 jaar dus je hebt nog een heel leven om te ontdekken wat je wel en niet fijn vind. Ik wens je daar ook veel plezier mee! Je komt er vanzelf allemaal wel achter.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kunt toch ook gewoon bi zijn? Je hebt nog geen relaties gehad dus je zal het moeten afwachten. Als je echt eens iets met iemand wil (man of vrouw) dan merk je dat heus wel bij jezelf.

Dat je jongens aantrekt heeft niets te maken met hoe jij je voelt, jongens vallen natuurlijk vaak in eerste instantie op hoe je eruit ziet en als je ze niet meteen afwijst zoals een lesbo dat zou doen maar zelfs met ze flirt zoals jij trek je ze aan!

Waarom haak je af als het serieus wordt? Laat het eens gebeuren dan leer je ook jezelf eens goed kennen!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vreemdelingen weten niet meteen dat je niet op mannen valt :) kan ook zijn dat ze je toch gewoon knap vinden als ze het wel weten. Je kan inderdaad ook gewoon bi zijn :)