hoe kan ik mijn vriendin testen of ze trouw is?

en wat het nog extra bemoeilijkt ze woont 1000 km verderop

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
7.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En dt vraag je aan ons, zonder extra info? wat verwacht je?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je onzeker bent over haar trouw zijn aan jou, dan zou ik daarover met haar praten ipv haar te 'testen'. Als je mijn vriend zou zijn en je zou me gaan testen dan zou ik je gelijk dumpen...
Met praten en eerlijk zijn kom je veel verder in een relatie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vreemde vraag, je vriendin willen testen of ze trouw is!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door haar in de ogen te kijken terwijl je haar dat vraagt. Een andere en eerlijker manier is er niet.

Het beste antwoord

Waarom vind iedereen dat de relatie niet goed is als je wilt testen? Het kan ook zijn dat de gene die achterdochtig is zoveel schade in het verleden heeft opgelopen dat hij/zij nog maar moeilijk een medemens kan vertrouwen. Als hij/zij een minderwaardigheidscomplex heeft en er gewoon niet met zijn/haar verstand bij kan dat iemand om hem/haar geeft, kan ik me voorstellen dat je wil gaan testen of het wel echt zo is. Heeft niks met de relatie te maken maar met een beschadigd persoon. Dat is niet eerlijk tegenover de huidige partner maar ja.. het vertrouwen moet wel groeien. Als vertrouwen in de medemens dusdanig beschadigd is, is het er niet bijvoorbaat. Dan moet iemand zich eerst "bewijzen" en bij de een duurt het wat langer dan bij de ander.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

Als je relatie goed is hoef je niet te testen!
Geef deze relatie maar gelijk op...ze zit echt niet te wachten op een jaloerse man hoor.
Sorry maar dat is echt het laagste wat je kunt doen..TESTEN!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 dat is inderdaad wat ik ook dacht. Als mijn partner mij zou gaan 'testen', dan kan ie het helemaal schudden. Gewoon eerlijk zijn tegen elkaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja inderdaad, dan is het nooit nodig..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Precies, heel vreemd hoor. +1
capthavoc
14 jaar geleden
voor je het weet krijg je shakespeariaanse toestanden ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik sluit mij volledig hierbij aan +
Met de relatietest van Radio538.

Of gewoon een vriend/kennis vragen om via een andere weg te testen of ze open staat voor andere contacten.

Maar los van dit antwoord, als jij haar al wilt testen, zit het dan wel goed? Of is het nieuwsgierigheid?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat zou jij denken als ze jouw zou testen ?

Doe een ander wat u wilt dat u geschiedt
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
plus
Waarom testen? Het is juist belangrijker dat jij leert vertrouwen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welke gewiekste test wil je hierop loslaten. Als je vriendin dit zou ontdekken dan hoef je de test niet meer te doen.!
Die vertrekt dan echt wel uit je leven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beroof een bank en laat jezelf pakken. Als je eenmaal zit en ze komt je elke dag bezoeken, is ze trouw.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ze mag maar 1x per week op bezoek. o jee, hoe moet dat nou met de andere 6 dagen? ;)
Dat is niet goed. Dat zou best kunnen zijn of die trouw is. Toen ik met mijn vrouw 3600 km op afstand woonden. Zij teste mij toen met allelei smsjes. misschien wel soms 100 smsjes per dag. Maar dat brengt allerlei problemen er mee. Dus ik zou dat niet doen... Hou je relatie rustig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
100 smsjes!!! en dan ook nog tijd om op gv te zitten;-)
Knap van je!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee toen zat ik nog niet op GV. Het was ongeveer 2 of 3 jaar terug. ik zit pas september 2009 op GV. hii.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
die sms-jes kun je ook beantwoorden terwijl je bij een ander in bed ligt, dus die test is waardeloos ;) +1 het brengt problemen mee
stur maar een foto en haar adres,als het een leuke vriendin is zal ik het wel testen, ik zoek nl nog naar eeen vriendin,als ze je niet trouw is heb ik wel een vriendin gevonden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha + DE test met nog een gratis vrijwilliger ook
Een relatie die niet gebaseerd is op wederzijds vertrouwen, heeft volgens mij geen kans van slagen.
Dat is zo´n beetje een 1e vereiste voor een relatie. Met "testen" ga je heel veel, zoniet alles zeker kapot maken. Vraag haar wat je weten wil gewoon op de man af. En heb vertrouwen dat ze dan niet liegt. Kun je dat vertrouwen niet opbrengen, vraag je dan af of deze relatie wel zin heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vraag haar op de man af of ze je trouw is.
Kijk hoe ze op je reageerd. Spreek je twijfels uit.
Vertel dat je jaloers bent. Dat lijkt erachter te zitten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door te gaan scheiden... Als ze dan METEEN een ander heeft, dan weet je het meteen... Ook als ze 1000 kilometer verderop woont, nee hoe verder ze weg woont hoe beter het is, hoe sneller dat je het merkt, ga scheiden, dan weet je het meteen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als ze echt van je houd al woont ze eind van de wereld blijft ze je trouw en als je echt van haar houd dan moet je zozo haar vertrouwen en dat kan natuurlijk niet als je twijfelt dus laat die twijfels gaan en ga er voor je weet maar nooit wat de toekomst brengt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet doen! Als er geen vertrouwen is, is een relatie gedoemd te mislukken. Vertrouwen is de basis. Als jullie een goede relatie hebben, wees blij en houdt dit vast! Je verziekt dit gevoel door te denken":"Wat als...."Wees overtuigt dat ze trouw is, als dit niet zo blijkt te zijn dan kom je er toch wel achter. Je kunt het toch niet voorblijven als het ooit gebeurt. Als zij erachter komt dat je haar laat bespieden en ze is trouw, ben jij schuldig als ze er een eind aan maakt. Dan kan je je voor je kop slaan en denken:"had ik het maar nooit gedaan".
amc