orginele date

Heeft iemand een orgineel idee voor een eerste date of een leuke manier om desbetreffend persoon mee te vragen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (7)

Vraag de ander iets leuks te gaan doen... Maar dat moet je alleen zeggen als je die ander echt ziet zitten, want die ander die voelt ook wel of je het meent of niet...

Vraag de ander iets leuks te gaan doen... Meer kun je toch niet aanbieden of wel?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt aan de situatie, wanneer hij heeft toegezegd dat hij met een initiatief zou komen, is het niet handig om de ander het te laten uitzoeken.
AWM
14 jaar geleden
Je kunt de ander wel vragen om iets leuks te gaan doen, maar wat heb je daar nou aan als je niet mee mag?
Ga erop uit, naar een dierentuin ofzo, mochten er dan stiltes vallen heb je altijd nog de dieren en de omgeving als afleiding en/of gespreksonderwerp...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dierentuin doet het inderdaad altijd goed!
En als het dan nog echt gezellig en leuk bleek te zijn, kan je daarna altijd nog ergens een vorkje gaan prikken..
Ik heb ooit eens afgesproken met een date, in een dierentuin. Dus niet bij de ingang, maar bij het soort dieren waar jullie beide interesse in hebben.

Wordt het niets, ga je lekker ieder je eigen weg, en heb je wellicht toch een leuke dag in de dierentuin.

En als het wel klikt gaan jullie samen na het dierentuinbezoek ergens lekker uit eten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, dit klinkt als een blind-date..
Hoop in dat geval alleen niet dat een vleermuis je favoriete dier is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee ik heb een hekel aan muizen dus ik ga voor de olifanten...
Je kan met meerdere opties komen..

Zo kun je er ook een beetje achter komen, wat de ander leuk vindt om te doen.. stel gewoon twee a drie dingen voor..

Tips:
Sportieve date, zoals schaatsen.. sub-sportief 'romantisch' bos- of strandwandeling (ergens een lekkere warme kop chocolademelk gaan drinken), uit eten gaan of ergens iets gaan drinken (misschien minder origineel, maar je hebt wel tijd op te praten) je kunt gaan poolen of naar een speelhal, Winter Efteling..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alles is toegelaten, de klassiek truukendoos of de super originele als je maar authentiek bent en met veel humor HOE je het doet : een lange strandwandeling ergenns aan zee,'s avonds opera of een theater,'s morgens een museum, met de tgv even naar brussel of parijs in één dag ,een gedicht van zevenhonderd zinnen, samen een boekenwinkel ontdekken. Impulsieve zaken met humor en generositeit in woord en daad.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+ voor Parijs de stad v.d liefde
op een eerste date zou ik persoonlijk niet zo veel doen gewoon samen wat drinken ergens elkaar wat leren kennen.
voor de tweede date zou je haar/hem kunnen vragen of het haar/hem leuk lijkt naar de bios te gaan of ergens wat te gaan eten..

heel veel succes en veel plezier!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga samen met elk een fotocamera op pad, en fotografeer alles wat je mooi vindt. Daarna voeg je de resultaten van beide camera's samen en maak je samen een mooi kunstwerk van wat jullie mooi vinden. Dat kun je eventueel nog vergroot laten afdrukken.

Hierdoor leer je elkaar gelijk een beetje kennen, heb je wat te doen en te bespreken en door te zoeken naar mooie dingen blijft de sfeer positief, je staat open voor mooi.

Halverwege de tocht natuurlijk even lekker ergens eten, na thuiskomst kun je eventueel samen nog een lekkere maaltijd bereiden (afhankelijk van hoe lang het allemaal kan gaan duren).