waarom maken mensen een tv show van hun relatie als ze willen gaan scheiden?

vanavond te zien op nl2

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Mensen gaan kijken, daar gaat het om... Het gaat nergens om, alleen de kijkcijfers tellen... Hoe laag kunnen we zinken, door zoiets uit te zenden en dan nog te gaan kijken... Ik hoop dat het snel weer wegebt, want als je het één keer gezien hebt, dan ken je alle volgende afleveringen al... Het gaat om zien en gezien worden en zij die meedoen denken er beter van te worden, anders deden ze niet mee...

Kan me voorstellen dat ze er geld voor krijgen..

Aandacht tekort. Andere redenen kan ik niet bedenken.

Er zijn ontzettend veel mensen mediagijl*. Die hebben er alles voor over om op de buis te komen, of het nou positief is of negatief, dat maakt ze niet uit. Dat geldt voor veel BN'ers, maar ook voor niet-BN'ers. En ook voor BB'ers: kijk naar J.M.Pfaff, de ijdelheid ten top, wie vindt dat in godsnaam interessant? *En ja, ik weet het, gijl schrijf je met een korte 'ei', maar dan heb je kans dat het censuurmonster toeslaat, vandaar gijl.

Puur exibitionisme en hebzucht.

Er zijn altijd mensen die er een slaatje uit willen slaan. Toch denk ik dat het voor die personen ook wel bijdraagt in de verwerking van de scheiding. Ik kan mij zo voorstellen dat je wellicht dingen te horen krijgt, of zelfs dingen zegt, die je 'normaal' niet uit zou hebben gesproken

Misschien wel om van hun schulden af te komen (als zij ze hebben) Voor niets gaat de zon op !

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100