Wat is een normaal uurtarief voor kinderoppas aan huis?

Graag een indicatie zonder én met licht huishoudelijk werk!

Toegevoegd na 44 minuten:
Ben 46 jaar oud en gediplomeerd kinderleidster

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Afhankelijk van ervaring zou ik zeggen:
van 6 tot 9 euro (resp zonder en met licht huishoudelijk werk en ervaren oppas)
Maakt natuurlijk wel uit hoeveel huishoudelijk werk uit handen van de oppas komt en aantal kinderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

gewoon minimumloon, ligt dus aan de leeftijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
€25 voor 3 uurtjes is vrij gemiddeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik betaal voor 2 kinderen van 5 en 7 jaar voor de opvang na school door volwassene 7,00 euro per uur zonder huishoudelijk werk. Dit is geen kinderleidster oid maar gewoon een volwassen vrouw die zelf kinderen heeft.

Voor mijn avond oppasje (jongen van 19 jaar oud) betaal ik 3,00 euro per uur. Mijn kinderen liggen/ gaan dan binnen het uur naar bed als hij er is (ik vind dat je dan dus ook minder mag geven omdat als mijn kinderen in bed liggen je er echt geen omkijken meer naar hebt. Ik hoop dat je wat aan mijn antwoord hebt.