Al verliefd

Ik ben verliefd op iemand en zei is op iemand anders denk ik. Ze doet wel heel aardig tegen mij en kijkt me in de klas ook vaak aan en lacht ook veel naar mij, maar ik heb wel gehoord dat, terwijl zij met vriendinnen praatte, ze verliefd is op iemand anders ( dat is nu ruim een week geleden). Is het dan verstandig om haar mee uit te vragen of niet? Ps ik ben 16 en zij ook. Alvast bedankt

Weet jij het antwoord?

/2500

Sorry maar ik zou je toch adviseren om het niet te doen. Allereerst kan je misschien wel op een discrete manier inlichtingen proberen in te winnen via vrienden van haar maar als jij zeker weet dat ze het over een ander had, en ze daar verliefd op is, moet je jezelf ten eerste de teleurstelling besparen, en ten tweede is het ook niet eerlijk om haar in de war te brengen met jou liefdesverklaring terwijl ze al verliefd is op een ander. Je kan natuurlijk wel altijd zorgen dat je goede vrienden met haar wordt en haar op die manier de kans geven ook verliefd op jou te worden, dan heb je tenminste wat zekerheid.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100