Is er een site waar je kunt zien welke familie waar woont?

Ik weet wel het adres van iemand. Maar ik weet zijn achternaam niet meer. Is er een site hoe ik daar achter kan komen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3K

Het beste antwoord

Hier kun je adres en plaats invoeren en krijg je de gegevens erbij.
http://www.nummerzoeker.com/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

begin eens methet adres in google in te geven, dan kom je vaak ook al een eind
2de manier gewoon kaart schrijven met: voornaam + adres, dan komt hij ook wel aan, en dan schrijf je even dat je zijn/haar achternaam kwijt bent.
Als de post het adres weet, hebben ze geen naam nodig
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sterker nog: de post KIJKT niet eens naar de naam, ik ken families waar wel 3/4 achternamen op 1 adres wonen.