Hoe groot is de kans dat zij nog gaat reageren?

Hi,
ik heb een maand geleden een vraag gesteld.
http://www.goeievraag.nl/vraag/cadeautje-leuk.35064

Mijn moeder praat niet meer met mij een heeft mij het huis uitgezet zodat ik van Duitsland naar Nederland (naar mijn vader) moest verhuizen. De redenen waren eigenlijk dat ik me al een tijdje heel stout gedroeg (bv door niet naar school te gaan) een dat ik niet kon opschieten met haar vriendje (hij sloeg mij heel vaak).

Ik heb al tien keer sorry geschreven een met kerst heeft zij van mij een leuk cadeautje gekregen (een cd met pianoliedjes, zelf gespeeld van mij op mijn piano). Ik hoopte echt dat dat haar zou raaken een dat zij vervolgens misschien weer met mij zou praten. Maar ik heb nog helemaal geen reactie van haar gekregen. Iedere dag loop ik naar de brievenbus maar ze heeft nog niet eens een kartje gestuurt. Ik wil helemaal niet bij haar wonen, maar ik zou toch weer heel graag contact met haar hebben. Denken jullie dat ze misschien nog gat reageren? Het is nu bijna een maand geleden en nog geen reactie. Alvast bedankt!

Weet jij het antwoord?

/2500

Zij gaat reageren, zeker en vast... Maar ik zeg je, ze gaat pas reageren als jij het ECHT meent, niet eerder... Snap je wat ik zeg? Toegevoegd na 2 minuten: Je hebt haar wel eens vaker onware dingen gezegd en dingen belooft die je niet nakwam... Zij is niet gek... Ze wil heel graag contact met je, maar dan moet je wel eerlijk zijn en zolang jij dat niet bent EN zij dat niet ECHT merkt, zal ze niet reageren...

Hoi Ben, wat vervelend voor je om te lezen dat ze (nog) niet heeft gereageerd, misschien heeft ze meer tijd nodig en reageert ze alsnog.. dat hoop ik echt voor je.. Het berichtje van Sharona vind ik wel heel goed, breng haar een bezoekje, en laat zien hoe veel verdriet je ervan hebt dat je moeder geen contact meer met je wilt..ik kan het haast niet geloven dat een echte moeder niet door haar knieen gaat voor haar kind hoeveel en wat er ook gebeurd is. Misschien dat je haar eens deze link van GV door kan sturen om haar te laten zien hoe erg jij je best doet om elders advies te vragen om weer herenigt te worden met je moeder.. omdat je alles al geprobeerd hebt om het goed te maken. ik zal voor je duimen Ben.. ik vind je een kei! Toegevoegd na 2 uur: iedereen heeft recht op een 2e kans en al helemaal je eigen kind!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100