Wat is een flow relatie?

Geen idee wat daarmee zojuist werd bedoeld bij de The Voice Kids.

Toegevoegd na 1 minuut:
"Hebben jullie verkering?"
"Nee, we hebben een flowrelatie"

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
41.7K

Het beste antwoord

Volgens de straat:
Flow: Is wanneer je iemand hebt leren kennen, met de persoon pinged, af en toe afspreekt, eventueel kust…..maar dat je niet echt met elkaar gaat.
En de onderbouwing luid: Alles mag…niets moet, want officieel ga je NIET met elkaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

een ook wel genoemd knipperlicht een relatie die aan en uitgaan wordt ook wel een vlo relatie genoemd.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb echt nog nooit van die term gehoord.
Maar als jij het zegt...
:-)
Amadea
11 jaar geleden
Volgens mij is dit antwoord onjuist. De term wordt door kinderen gebruikt die nog te jong zijn om verkering te hebben, laat staan een knipperlichtrelatie...
Wordt door jongeren veel gebruikt.
Wordt mee bedoeld dat er geen serieuze relatie is maar gewoon sjansen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Flow=Flirten. Beetje flirten dus.