Wat is een leuk iets, om mijn vriend te verassen?

Op 30 januari zijn mijn vriend ik een jaar samen. Ik wil iets doen om hem te verassen en om hem te laten zien dat ik nog steeds van hem hou. Maar....mijn vriend is niet echt een romantisch type en houdt eigenlijk ook niet zo van kado's en verassingen, hij zegt altijd..als jij van mij houd en gelukkig bent is dat genoeg en hoef ik verder niks.
Toch wil ik wel iets speciaals voor hem/ons doen aangezien we dan een jaar samen zijn. Hoe kan ik hem verassen en hem toch blij maken?

Toegevoegd na 3 minuten:
oh.....hij rookt, houdt van reggae, is graag op zichzelf, is gek op truien en vesten en heeft een grote gereedschap collectie maar dat mag ik niet van hem kopen omdat hij denkt dat ik er geen verstand van heb! (heb ik wel hoor)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je wilt dus eigenlijk iets doen omdat je het zelf anders rot vind om hem niets te geven? Hier is niets mis mee, maar als dit zo is kun je daar in je verassing rekening mee houden.

Het beste antwoord

Wat ik gedaan heb is hem een weekendje weg cadeau geven, kwam erachter dat het aan zee niet eens zo heel duur is, als je weet waar je zoekt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

Stiekem een weekje vrij voor hem regelen en er even tussen uit. http://www.qfly.nl/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je vriend niet van verrassingen houdt, dan zou ik het simpel houden.
koop een mooi kledingstuk, geef een cd die hij nog niet heeft, of kook z'n lievelingskostje voor hem.
een combi daarvan mag natuurlijk ook.
14 jaar geleden
De liefde van de man gaat uiteindelijk door de maag!
Dus verras hem met je culinaire kunsten, en maak er een hele gezellige en speciale avond van. Gezellige muziek, paar kaarsjes, nieuw setje!
Klinkt afgezaagd, maar succes gegarandeerd!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een slipcurcus samen doen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik lees wat hij allemaal leuk vind, zou ik iets van een rondleiding organiseren bij de Gamma in Jamaica :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk xeg dat jullie een jaar bij elkaar zijn.Doe iets waar jullie samen plezier aan beleven.Als je hem niet echt blij maakt met verassingen moet je ook niet al te groot uit pakken want dan kan hij misschien ook wel niet leuk reageren.Ga lekker gourmetten met z"n 2 , stukje wandelen en neem hem mee naar de winkel laat hem een mooie trui uit kiezen of vest of een stuk mooi gereedschap.Vraag hem wel om deze dag vrij te houden, lekker ontbijtje is ook fijn of laat een ontbijt bezorgen heb ik ook een keertje gedaan is erg leuk!

Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als hij zo gek is op truien en vesten zou ik hem een Fashionbon geven.Maar stel dat hij niets voor jou heeft gekocht,dan voelt hij zich nog schuldig ook.Dus dan zou ik toch iets anders vezinnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als hij rookt is hij zichzelf al aan het verassen. Je hoeft dan niks te doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga lekker uit eten of (en dat zou ik zelf het leukste vinden) maak zijn lievelingseten voor hem klaar en maak er gewoon een heel gezellige avond van met z'n tweetjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Samen iets actiefs doen kan ook heel leuk zijn. Dan moet hij dat natuurlijk wel leuk vinden....
Dagje parachutespringen, mountainbiken, of wat minder wild: naar de dierentuin, GPS-speurtocht... Afgesloten met een lekker etentje en 'n nachtje hotel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ga in het weekend van 22 januari naar de kamasutrabeurs
is echt leuk om er een keer te zijn geweest
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oh, wat leuk! ik zit zelf ook wel eens te piekeren ;) en ik herken het precies wat jou vriend dan tegen je zegt!!

verras hem bijvoorbeeld met een avondje uit eten, en geef hem dan iets leuks.. een mooie foto van jezelf kan het ook goed doen!

Toegevoegd na 1 minuut:
ik zou niet al te geheimzinnig gaan lopen doen, wie weet heeft hij dan door dat je iets voor hem hebt.. het leukste is om hem echt verbaasd te zien
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat ook heel leuk is om te doen, laat 2 ringen graveren met jullie namen erin en de datum waarop jullie verkering kregen, 30 januari. Hij krijgt de ring met jouw naam erin, jij krijgt de ring met zijn naam erin. Ik vind het een perfect cadeau!
Een andere optie is een hangertje te laten graveren, ongeveer hetzelfde idee alleen wat anders vormgegeven.
Succes en een leuke dag.