Waar vind ik een zwangere vrouw van rond de 7 maanden zwanger?

Op 23 december doe ik voor mijn bedrijf een fotoshoot, hier zit ook een zwangerschapsmassage bij. Echter heb ik momenteel geen klanten die wat verder in de zwangerschap zitten, maal alleen nog maar in het eerste trimester. Waar vind ik vrouwen die zwanger zijn en kostenloos willen meewerken aan deze shoot, waarbij ik de foto's voor promotiedoeleinden ga gebruiken?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Vraag eens of je een flyer mag ophangen bij de verloskundigepraktijk. Toegevoegd na 1 minuut: Als je de moeder de foto's geeft, is dat een mooie ruil. Bij de verloskundigepraktijk hangen meer commerciële advertenties gericht op aanstaande moeders.

Zet een advertentie op Marktplaats, Facebook en/of in het tijdschrift Ouders van Nu.

Ga naar een zwangerschapsgym.

een advertentie in het plaatselijke sufferdje, het wijkkrantje of een geschreven post it bij de supermarkt doet vaak ook wonderen. misschien kan je zelfs bij je eigen huisarts even vragen.

Ga naar een ziekenhuis of naar een gynaecoloog en vraag of zij het aan hun patiënten willen voorstellen en laat jouw gegevens achter. Maak desnoods een eenvoudige doch duidelijke flyer en vraag of je die in de wachtkamer mag leggen. Liefs, Succes en Mega Big Smile van me

Ga bij het spreekuur van een vroedvrouw binnen, en vraag het aan de wachtende vrouwen. Of zoek waar in jouw gemeente de zwangerschapsgym wordt gegeven, en vraag het daar aan de leidster of je de vraag mag stellen. Ik zie het verband tussen een fotoshoot en een zwangerschapsmassage niet.

Via websites als babybytes.nl of wij.nl kun je berichtjes schrijven bij +/- 7 maanden. Dan zijn er vast dames die hier op reageren. Op Babybytes kun je zelfs per provincie een berichtje plaatsen..

zeker facebook is een goeie.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100