Waar vind ik een zwangere vrouw van rond de 7 maanden zwanger?

Op 23 december doe ik voor mijn bedrijf een fotoshoot, hier zit ook een zwangerschapsmassage bij. Echter heb ik momenteel geen klanten die wat verder in de zwangerschap zitten, maal alleen nog maar in het eerste trimester. Waar vind ik vrouwen die zwanger zijn en kostenloos willen meewerken aan deze shoot, waarbij ik de foto's voor promotiedoeleinden ga gebruiken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Modellenbureau ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zou in een eventuele advertentie kunnen zetten dat diegene de foto's uitgeprint krijgt op fotopapier en een cd-rom met de foto's meekrijgt. Een aantal foto's laten afdrukken bij de drogist is niet zo duur. Zo trek je waarschijnlijk nog meer potentiele modellen aan. Zwangere vrouwen zijn hier vaak heel gevoelig voor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wist je deze opdracht 7 maanden geleden niet?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en dan? 7 maanden terug even zelf zwanger worden, of vriendinnen vragen of ze zwanger willen worden voor een fotoshoot?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik snap Martine wel. Ze had ook 5 maand geleden iemand kunnen zoeken die 2 maand ver was, of 4 maand geleden iemand die 3 maand ver was enzovoort.

Het beste antwoord

Vraag eens of je een flyer mag ophangen bij de verloskundigepraktijk.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je de moeder de foto's geeft, is dat een mooie ruil. Bij de verloskundigepraktijk hangen meer commerciële advertenties gericht op aanstaande moeders.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Had al bedacht dat de moeder de gemaakte foto's digitaal kan ontvangen en daarnaast een cadeaukaart voor een half uur massage.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ Hier dacht ik ook gelijk aan.

Andere antwoorden (6)

Zet een advertentie op Marktplaats, Facebook en/of in het tijdschrift Ouders van Nu.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou, het budget is er absoluut niet naar om een advertentie in een tijdschrift te plaatsen ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Online houden. Er zijn diverse fora voor (aanstaande) moeders en marktplaats en facebook zijn eveneens gratis. :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jij denkt dat een advertentie in Ouders van Nu nog op tijd is? Enig idee wanneer zo'n tijdschrift gedrukt wordt?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
vraag het hier... wie weet krijg je reacties
Ga naar een zwangerschapsgym.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
een advertentie in het plaatselijke sufferdje, het wijkkrantje of een geschreven post it bij de supermarkt doet vaak ook wonderen.
misschien kan je zelfs bij je eigen huisarts even vragen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga naar een ziekenhuis of naar een gynaecoloog en vraag of zij het aan hun patiënten willen voorstellen en laat jouw gegevens achter.
Maak desnoods een eenvoudige doch duidelijke flyer en vraag of je die in de wachtkamer mag leggen.

Liefs, Succes en Mega Big Smile van me
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Via websites als babybytes.nl of wij.nl kun je berichtjes schrijven bij +/- 7 maanden. Dan zijn er vast dames die hier op reageren. Op Babybytes kun je zelfs per provincie een berichtje plaatsen..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zeker facebook is een goeie.