wat moet ik doen als ik met de vader van me dochter nog samen woon maar een nieuwe vriend heb?

ik woon nog bij de vader van me dochter maar ik hou niet meer van hem en ik heb een nieuwe vriend maar ik ben bang als ik de vader van me dochter verlaat dat ik haar kwijt raak.wat moet ik doen??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe oud is je dochter?

Antwoorden (4)

ik zou hoe dan ook eerlijk proberen te zijn... iedereen heeft recht op de waarheid.. al zal het erg zwaar zijn..!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lastig geval.. Ik kan me voorstellen dat je ontzettend aan het twijfelen bent op dit moment.

Ik zelf bekijk in zulke ontzettend lastige situaties wat het beste voor MIJ is. Hoe belangrijk is die nieuwe vriend; is hij het waard om je dochter en je huis hiervoor op het spel te zetten? Een vraag waar alleen jij antwoord op kan geven. Ik ben jou niet, en kan dus ook geen antwoord geven in ja of nee..

Voor het kind is het wel het beste als de ouders samen zijn... Verder is het een kwestie waarin alleen jij de juiste beslissing kan maken.. Laat je gevoel je leiden..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mijn mening in zulke situaties is eigenlijk altijd hetzelfde
sluit eerst het één af voordat je naar de volgende stapt.

waarom zou jij je dochter kwijt raken?
dat stukje begrijp ik niet helemaal
van een ongelukkige moeder word zij ook niet gelukkig

kijk eens wat het beste is voor je dochter dan weet je vast wel wat je te doen staat
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal mee eens!
Heel eerlijk zijn en praten. Probeer een oplossing te vinden.
Maar bovenal héél, héél goed nadenken.
Hier is ook een kind in het geding en die vraagt ook niet om onveiligheid in haar omgeving.!