Mijn schoonvader heeft bij mij thuis een volledige verbouwing afgerond. Wat geef je zo'n man?

Ik ben rugpatient, wachtend op een behandeling en nu heeft mijn schoonvader alles hier verbouwd. Wat is nou een mooi bedankje?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Verdiep je in je schoonvader. Wat vindt hij leuk? Wat doet hij graag? Is er iets dat hij graag hebben wil? Vraag ook even na aan de mensen (misschien partner) die hem het beste kennen. Misschien kun je op die manier één van zijn wensen vervullen. Anders kun je inderdaad terugvallen op genoemde mogelijkheden als : weekendje in een hotel (mits hij er van houdt); op een bijzondere locatie uit eten; etc.

Lekker weekendje weg of als hij nog meer hobby's heeft, iets in die richting.

inderdaad een weekendje of een dagje weg. Samen naar de autorai en daarna een hapje eten. Musicalvoorstelling. zoiets

Geef hem een kleinkind!

Geef hem een kleinkind!

Een luxe cruise naar de Caribbean. Het is daar en gaaf.

Het ligt er een beetje aan hoe lang ie er mee bezig is geweest en of het een beetje naar behoren is (maar dat zal wel goed zitten denk ik). En wat voor man het is, waar ie van houdt. Vaak is trouwens een oprechte dank belangrijker dan iets leuks geven, maar als je dan toch iets wilt geven dan denk ik dat een avondje lekker (goed) uit eten gaan wel wat leuks is..

Wij gaven hem een mooie 102cm LCD Full HD flatscreen.