Als je geen ergenissen heb aan je partner die je storen , zit het dan goed?

Wanneer je dus geen ergenissen heb in je partner die je storen , zit de relatie dan goed?
Dan heb ik het over persoonlijke eigenschappen, niet over alle rommeltjes en troepjes die vooral dames overal laten slingeren.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Mijn dame en ik waren gisteren 50 jaar getrouwd en dan leer je elkaar wel kennen. Natuurlijk zijn er over en weer eigenschappen van je partner,waaraan je je ergert,maar zoals het gezegde luidt: Liefde overwint alles! Mijn antwoord is dan ook,als er geen ergenissen zijn,zit het juist niet goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van harte gefeliciteerd! Nog vele gelukkige jaren samen toegewenst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, maar wat noem je ergenissen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gefeliciteerd Peter!
@Beerte, ergernissen zijn dingen die je VOELT... als jij je geergerd voelt, dan zijn er ergernissen... en zolang jij dan bedenkt dat je houdt van degene waar je je aan ergert,... overwint inderdaad de liefde zoals Peter zegt. :-)

Andere antwoorden (6)

Nee je zit alleen goed als het wederzijds is... En als je samen woont met je partner, want ik je moet bij elkaar wonen 24/7/52, dat ook...

Toegevoegd na 1 minuut:
Die persoonlijke eigenschappen doen wel mee hoor, kun jij een relatie hebben zonder persoonlijke eigenschappen, ik kan dat namelijk niet... Zelfs de geur moet ik kunnen verdragen, sterker nog die moet ik heerlijk vinden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan had je afgelopen jaar mazzel: er was een week 53, heb je toch nog even tijd voor jezelf :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha! Ben niet zo op geur gericht ;-) maar een aangename geur graag!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn vriendin ruikt lekker, haar geur valt me in ieder geval wel op. Maar niet zo dat ik het heerlijk vind, misschien komt dat wel dat ik er ook niet zo op let ;-) of ligt dat anders?
Volgens mij is dat onmogelijk tenzij je de perfecte partner hebt gevonden en die bestaat niet.waarschijnlijk ben je nog in het stadium''liefde maakt blind en Jantje kan niet zien''.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ergenissen komen pas later. Dus nog even afwachten :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of het goed zit kun je daar niet aan afleiden, je kunt alleen afleiden dat er geen eigenschappen van hem/haar zijn die je storen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoeveel je ook van iemand houdt,ergernissen zullen er altijd zijn. Ze zullen minder ernstig lijken omdat je van die persoon houdt.Er moeten natuurlijk niet te grote verschillen zijn en in belangrijke zaken moet je toch een bepaalde connectie hebben.Als je geen ergernissen hebt lijkt het mij dat je de ander door een (te)rooskleurige bril bekijkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen ergernissen aan je partner is wel fijn maar of dan de klik er ook is dat is maar de vraag. Ook kam het al een soort vervlakking zijn.
Een relatie hebben zal toch een diepere kern moeten hebben. kijkt me zo.!