Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik iemand vinden waar ik alleen voornaam van weet, ongeveer de leeftijd en hoe ze eruit ziet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ronron1212
13 jaar geleden
Nee op internet vind je daar niemand mee.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Als ze een niet veelvoorkomende naam heeft kun je netwerken zoals Facebook en Hyves proberen. Anders wordt het zonder woonplaats wel erg lastig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zelfs met woonplaats is het lastig
aangezien er vast meer sjaakies in dezelfde dorp/stad wonen

Andere antwoorden (3)

Dit soort zoektochten gaan alleen 'in het echt' werken. Ga naar de plek waar je haar het laatst gezien hebt en vraag mensen of ze haar kennen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
door een privé-detective.
deze heeft veel meer "ingangen" om achter zaken als namen/adressen te komen dan een gewone burger.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welke ingangen moet ik dan aan denken.
Een privé-detective heeft niet meer mogelijkheden dan elke andere burger, dit in tegenstelling tot bv de politie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk @nelly: dat mijn verwoording niet helemaal juist was... als je nagaat dat een opleiding tot privé-detective bijvoorbeeld onderstaande studie vergt, ben je toch wel iets beter onderlegt dan de gemiddelde "burger" en tot meer in staat. * Juridische vorming (84 u.)
* Socio-psychologische vorming (44 u.)
* Beroepstechnische vorming (84 u.)
* Praktijkoefeningen (172 u.) http://www.syntra-mvl.be/opleiding/3140
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het gaat hierbij niet om kennis maar om mogelijkheden.
Ook een privé-detective kan , bv, bij de gemeente geen persoonlijk info krijgen.
Dus ben ik nog benieuwd naar de mogelijkheden die een privé-detective heeft en ik niet, afgezien van kennis want daar heb je in dit geval niets aan, 84 uur juridische vorming, zal vast wel overgebracht hebben dat je met een voornaam, ongeveer de leeftijd en uitleg over het uiterlijk, niet ver komt. ;)
Zoek uit waar ze op school zit, welke cafés ze naartoe gaat? Welke hobby's? Misschien kom je die persoon " toevallig ergens tegen, vooral niet thuiszitten en afwachten, die persoon kom tegen als je actief bent en niet afwacht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing