Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de beste manier om je vriendin ten huwelijk te vragen?

Zit hierover na te denken en wou iets origineels bedenken.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Op deze site staan veel tips;

http://www.theperfectwedding.nl/Aanzoek_tips.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Met de woorden: "Wil je met me trouwen."
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet niet origineel willen zijn: je moet haar binnen halen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wees je zelf,

En zeg "Wil je mijn bruid zijn?"
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga samen naar een sjiek restaurant, koop een mooie ring en vraag haar onder het eten ten huwelijk.
Het is onverwachts en juist dat is al zooo mooi.
Ik zou in katzwijm vallen :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het klinkt heel mooi romantisch. Maar een etentje betalen in een sjiek restaurant en een mooie ring kopen? Liefde kun je toch niet kopen Loes ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wie heeft het hier over omkopen, zie het als of, of?
Dan zou je nooit iets moeten kopen voor je vriendin, omdat dat omkopen is..
Ik zie het wel eens op die Engelse zenders, en ja, ik vind dat romantisch :0
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Engelse zenders??
Ja maar Loes, wij zijn hier nuchtere hollanders... Tuurlijk is het prachtig om af en toe iets te kopen voor een vriendin en haar daarmee te verassen. Maar om dat te doen om haar over te halen om te trouwen? Ik vind dat persoonlijk niet origineel, en daar is de vraagsteller nu juist naar op zoek. Vind je gedachte heel mooi en romatisch, dat wel.
Maar zo zit het leven hier in Nederland tegenwoordig niet meer in elkaar, naar mijn idee dan. Jammer? Ja misschien wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als jij het ziet als overhalen..jouw gedachte..misschien heb je er zelf een nare ervaring mee gehad..
Ik heb geen zin om hier een welles nietes spelletje van te gaan maken.
En dat JIJ het niet orgineel vindt, dat mag, het was ook niet jouw vraag ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Het is helemaal niet overhalen. Het is gewoon een romantische sfeer toevoegen aan de gelegenheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hè, vrouwen snappen die romantiek :)
Vraag of ze met je mee wil op huwelijksreis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zocht ook zo iets en kreeg o.a deze antwoorden/ideetjes voorgesteld..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik zo jou avatar zie maak een rongvlucht met een vliegtuigje of een retourtje Londen en vraag haar dan ten huwelijk in het vliegtuig. succes ermee .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kook voor haar.. tijdens het eten haal je oude herinneringen op, bekijk je fotos en zeg je dat ze je gelukkig maakt.
en na het eten vraag je haar of ze voor altijd bij je wilt zijn (met de ring ofcourse)

ik wens je alvast een goed huwelijk als ze ja zegt.
veel succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vraag of ze zin heeft in een feest.Zeg ze ja,dan vraag je haar ten huwelijk.Dan heb je meteen een reden om 'n feest te geven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kun je een beetje Duits lezen? Lees dan het verhaal in de eerste Bron. Dat gaat over een man die in de bioskoop een kort filmpje liet tonen, waarin hij met een roos in de hand zijn vriendin ten huwelijk vroeg. Direct daarna viel hij op zijn knieën voor zijn vrouw, gaf haar een verlovingsring, en stelde haar nogmaals dezelfde vraag. De ontroerde vrouw stemde toe, waarna ze de bioscoop verlieten.

In de tweede Bron vind je een filmpje van iemand die een vergelijkbaar idee had. Bij een ijshockeywedstrijd liet een man de camera's op hem en zijn geliefde richten, zodat ze levensgroot in beeld waren. Toen vroeg hij haar ten huwelijk. Deze vrouw vond dit echter niet zo'n goed idee...
(Lees meer...)
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding