Is het voor een man aantrekkelijk als hij WEET dat een vrouw hem leuk vindt?

Of is de lol er dan al vanaf, met het oog op het "jachtinstinct", zeg maar.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
10K

Het beste antwoord

Mannen en vrouwen zijn behoedzaam. Mannen en vrouwen willen niet op hun bek gaan, Het gebeurd vaak, dat ze elkaar later weer ontmoeten en dan zegt de een tegen de ander: ik vond je toch zo leuk. Een dan zegt die ander: Ja maar ik vond jou zo leuk, maar je gaf geen sjoege.
Ik denk niet dat het voor een man aantrekkelijk is als hij weet dat, maar ik denk dat het een goede strategie is als mensen elkaar duidelijk maken dat je belangstelling hebt. Het is net als bij de bus of een taxi, als je niet duidelijk aangeeft dat je mee wilt, rijdt hij door.

Toegevoegd na 1 dag:
gebeurd = gebeurt (verdraait, toch weer een keer fout geschreven)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

Mannen snapper er toch niets van, hiervan, wat je moet doen er erlangs paraderen, zo vaak je kan, tot hij denkt waarom zie ik die vrouw zo vaak, die mannen zijn zo dom in dit soort dingen...

En maar doorgaan erlangs te lopen, tot hij je ziet en trek zijn aandacht, raap elke keer wat op, maakt niet uit... Maar zet je in de kijker... Net als reclame, en maar doorgaan tot je er doodziek van wordt...

En dan wordt hij zenuwachtig, gaat hij zweten, dan zit je goed...
En laat hem naar jou toekomen en loop dan weg...

Maak hem gek ermee, dat is de weg, zo moet je het doen...

En dan als hij naar je toe durft te komen, afwijzen een beetje, niet te veel maar een beetje... anders zakt die helemaal in elkaar, en dan lachen, lachen... Niet uitlachen, maar het mag wel..
lachen, dat is het...

Zo denkt hij dat hij jouw versiert heeft, en jij weet wel beter...

Succes...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou dit antwoord niet serieus nemen. -1
Ik denk niet dat een man het aantrekkelijk vindt als een vrouw als een hondje achter hem aanloopt maar op een subtiele manier zou je hem wel kunnen laten weten dat hij een kans maakt.De gulden middenweg dus zoals meestal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, de man weet dan dat hij een kans maakt, begaat dan minder snel een blunder, loopt minder risico op een platte hand in het gezicht, hoeft zich niet dronken te zuipen om toe te slaan en het weten maakt hem zelfverzekerder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als een man echt geïnteresseerd is in die vrouw zal het weten dat dat wederzijds is heel aantrekkelijk zijn omdat het zijn kansen verhoogt.
Als het een man alleen maar gaat om de jacht, en niet om het uiteindelijke resultaat zal het waarschijnlijk niet veel uitmaken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Natuurlijk is het voor een man leuk dat hij weet dat een vrouw hem leuk vindt. Het ligt er natuurlijk aan wat voor vrouw. Andersom is het toch ook zo? Denk maar nu hoe het is als een man een vrouw leuk vindt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoals hierboven al aangeeft moet je een beetje 'spelen'. Af en toe wat oogcontact en als hij toehapt even negeren. Steeds een klein beetje meer geven, maar nooit te veel. Als antwoord op je vraag, je moet dus steeds de balans zoeken. Neem er de tijd en wees niet bang of onzeker. Je mag er wezen. Veel plezier met je verliefdheid en dat het versieren maar beloont mag worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja ik denk het wel maar dat geldt ook voor vrouwen ,je ego wordt toch gestreeld.
Sommige mannen en vrouwen kunnen er verlegen door worden ,en andere type mensen gaan er prat op dat ze aantrekkeljk worden gevonden door het andere geslacht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
denk het wel, ga jezelf eens na, we zijn allen mensen met onze eigen onzekerheden...
werkt bij mijn in ieder geval wel zo, als ik WEET dat een vrouw me leuk vind wordt zeker een stukje onzekerheid weg genomen. En laten we eerlijk blijven, onzekerheid is toch ook een beetje de angst om afgewezen te worden, en wie wil dat nu ?
dus ja, ik denk dat het voor een man antrekkelijk is om te WETEN dat een vrouw hem leuk vind.

en over het jagen: zijn dat niet die mannen die het alleen leuk vinden om te jagen? daarnaar is de spanning toch wel snel weg als ze weten de prooit te hebben veroverd...
is dat dan niet meer de kik om te jagen ipv om langduurig te beminnen en houden van?

als je het dan zo bekijkt is je vraag met ja en nee te benatworden, we zien weer, ieder mens is anders en je kan hier geen gemiddelt van nemen

ik hoop je hebt zo toch wat aan mijn antwoord
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom niet, het scheelt in ieder geval energie en zeker voor de man die niet zo goed durft.
Is in deze tijd het jacht instinct niet wat verminderd.?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja ik geloof dat een man dat aantrekkelijk vind..mannen houden van jagen dus een man een beetje plagen werkt dan ook het best.
absoluut niet als ze hondje achter hem aan gaan dan is de lol er snel af voor een man!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat hangt weer van man tot man af.
IK vindt dat niet aantrekkelijk als een vrouw mijn leuk vindt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alle mannen verschillen eigenlijk,
Je hebt mannen die het leuk vinden als ze in de picture staan. Je hebt ook mannan dat als ze een meid niet kunnen krijgen het juist willen omdat de verleiding te hoog is. Bijvoorbeeld bij je vriend. Als je sex uitstelt. Dan wilt ie het alleen maar meer. Hoe meer je het doet Hoe tja saaier gewender het word. Dat is met alles zo. XxX Kimmie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik houd mij er helemaal niet mee bezig of een vrouw mij leuk vind, en dat het voor mij aantrekkelijk zou zijn.
Mannen en vrouwen vind ik leuk en interessant om wat en wie zij zijn, en om hun levenservaring.
Dat is wat voor mij telt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het WETEN geeft eerder een eerste geruststelling denk ik. Voor zowel de man als vrouw... de jacht is nog niet voorbij zodra de interesse gedetecteerd is!!