Hoi hoi, lieve schat, het is niks raars om je zorgen over te maken. Het is heel normaal, en het gebeurt niet vaak, maar mensen kunnen letterlijk last krijg van het feit dat ze hun geliefde een hele week moeten missen. Ik had het zelf net zo erg, en ik was er ook letterlijk misselijk van, een keer was het zo erg dat ik dacht dat ik ziek was geworden, ik was vrijdag naar hem toe gegaan, zaterdagavond weer naar huis, ik was er zo misselijk van dat ik hem moest missen,... dat ik besloot om voortaan een heel weekend gelijk te blijven en ik moet zeggen voelde me een stuk beter en zo heb ik het maar gehouden...
Letterlijk ziek van liefdesverdriet, zoveel mensen geloven het niet, maar als je ontzettend veel iemand houdt / verliefd op bent kan het dus WEL...
Het is nooit leuk als je bij je vriendje weg moet gaan en je ziet hem pas weer een week later, dat snap ik heel goed,... En eigenlijk is het ook een goed teken want dat betekent dat je heel graag bij hem wilt zijn. DUS niks raars aan hoor!!
Laat je niks wijsmaken door andere mensen, jij weet hoe jouw lichaam het beste werkt en wat jij vindt moet jij gewoon vooral doen.
Wat ik zelf deed: ik bleef van vrijdag tot maandag ochtend, dan was ik namelijk drie nachten bij hem, en bijna vier dagen. En op woensdag ging ik ook naar hem toe, zodat ik vaak bij hem was.
Voor mij hielp het enorm, en hoe vaker we bij elkaar waren hoe meer we samen konden doen en weg konden gaan natuurlijk, en jah weet je het hoort bij verliefd zijn en het graag bij elkaar willen zijn dus kom op, praat er met je schatje over, misschien vindt hij het ook gezellig als je wat langer blijft en wat vaker langs komt... toch? En als je nog thuis woont kan je dat ook aan je ouders vertellen dat je dat graag wilt en of ze er moeite / problemen mee hebben als jij dat zo wilt...
geloof mij als ik zeg, het is alleen maar goed, want het betekent dat je dolgraag bij hem wilt zijn... niks raars aan.
Toegevoegd na 3 minuten:
me ex ging zelfs mee mij uitzwaaien als ik met de bus weer naar huis ging, misschien helpt dat ook ... praat er in elk geval met je vriendje over voor een goeie oplossing :)!
Toegevoegd na 4 minuten:
En dat je ouders gescheiden zijn, moet niet uitmaken dat jij je vriendje zo snel mist, je moet onthouden dat je lieffie altijd voor je klaar staat, en je ouders ook... ook al wonen ze apart. En je weet waar ze wonen dus je kan er altijd terecht toch, en met je vriendje kan je samenwonen, dan zie je hem elke dag, met je ouders kan dat dus niet.