Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik een betaalbare fotoshoot vinden in de buurt van Amersfoort?

Mijn vriendin is volgende maand jarig. Als cadeau geef ik haar een reeks 'uitjes' en dingen die we gaan doen. Eén van de dingen die ik wil doen is een fotoshoot van ons tweeën bij een professionele (of freelance) fotograaf.

Waar kan ik voor een betaalbare prijs zo'n fotoshoot laten nemen, liefst in de buurt van Amersfoort? (Ik ben 18, zij straks 17, allebei geen rijbewijs.)

Toegevoegd na 1 minuut:
In de buurt van Amsterdam/Utrecht zou misschien ook kunnen. Dan combineer ik het met een etentje daar. Maar liefst toch in Amersfoort.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bij vakantieveilingen.nl kun je bieden op fotoshoots,
de dichtsbijzijnde die ik heb gevonden is in Soest.

zie link: http://www.vakantieveilingen.nl/beauty/fotoshoot/1xmodel_soest.html

Je kunt diverse fotografen in Amersfoort vinden die jullie kan fotograferen. Een en ander hangt uiteraard af van het budget wat je in gedachten hebt en of je gebruik wilt maken van visagie etc.

http://www.fotograaf-gids.nl/amersfoort

Ook vind je regelmatig op Groupon aanbiedingen voor het laten maken van een fotoshoot.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kijk gewoon eens op marktplaats, er zijn genoeg "goede" amateur fotograven, die op zoek zijn naar modellen, als je iemand vind, vraag wat voorbeelden van z'n werk op en besluit of dat is wat je wilt, meestal zonder kosten, hij zal met jullie goedkeuring enkele foto's voor zijn portfolio willen gebruiken, en jullie krijgen alle plaatjes. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding