Vooral jezelf blijven. Als je iemand liefde dan niet wint, lukt het nooit. Je moet NOOIT toneel gaan spelen om iemand voor je te winnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Dat kun je nooit winnen, liefde is altijd en alleen maar verliezen... Als je dat niet snapt, geef dan de volle aandacht...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als de LIEFDE in jezels zit, win je del liefde bij een ander, je hoet er niets aan te doen...
respektvol zijn naar de andere en naar jezelf is de gouden sleutel

Toegevoegd na 4 minuten:
hier de betere tekstversie: sorry voor het ongemak,

als de LIEFDE in jezelf zit, win je de liefde bij een ander, je hoeft er niets aan te doen…
respektvol zijn naar de andere en naar jezelf is de gouden sleutel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iemands liefde kan je niet winnen, afdwingen etc. Of de ander verliefd wordt op jou, hangt af van wat hij/zij leuk en aantrekkelijk vindt, behoefte aan heeft, naar verlangt. Of jij die eigenschappen hebt, is puur een kwestie van toeval. Het is geen kwestie van 'zo geweldig mogelijk zijn'. Degene op wie hij/zij valt is niet beter of leuker dan degene op wij hij/zij niet valt, het is gewoon geluk als jij degene bent die bij hem/haar past, een kwestie van smaak.

Maar er zijn wel dingen die liefde in de weg kunnen zitten, die kunnen verhinderen dat de ander ziet hoe leuk jij bent. Persoonlijke issues die je hebt, waardoor je heel vervelend reageert in bepaalde situaties. Onzekerheid, waardoor je jezelf niet durft te laten zien aan diegene, je anders voordoet dan je bent, of niet interesse in zijn/haar gevoelens en gedachten durft te tonen.
Je kan dus wel proberen die blokkades uit de weg te halen: werk aan je issues, ben wie je bent, laat jezelf zien, laat zien dat je hem/haar leuk vindt, toon interesse, geef hem/haar aandacht.
Dan kan die ander jouw leuke kanten zien. En daarna is het gewoon een kwestie van geluk: is wat jij hebt wat hij/zij naar verlangt, of niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Man/Vrouw weet dat mensen niet op iemand vallen met een masker op,dus wees gewoon jezelf,probeer ook niet in de smaak te vallen van iemand,de persoon die je voor je wilt winnen,moet je leuk vinden om wie je bent,en niet om wie zij/hij denkt dat je bent. Slijm ook niet dat is zo een afknapper,op een date draag deftige kleren,en degelijke schoenen,want alles wat je doet,hebt enzovoorts zegt iets over wie je bent,en hoe je tegenover de maatschappij en cultuur staat. Dus wees gewoon jezelf^^
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door zelf lief te hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Liefde is een interactie.
Je kunt die miet winnen.
Het enige wat je kunt doen is op een positieve manier je laten zien, opvallen, bij de persoon in kwestie.
Dit ook weer niet al te nadrukkelijk.
Krijg de persoon interesse in jouw , dan, is het mogelijk dat uit jullie kennismaking iets moois ontstaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan nooit zomaar iemands liefde winnen. Er moet een klik zijn, is die er niet dan houd het al snel op. Je kunt moeilijk iemand over halen om verliefd op je te worden, deze liefde werkt niet hoe leuk jij die gene ook vind. Het moet van beiden kanten komen.
Maar blijf in alle gevallen wat je doet en wat je zegt jezelf dat is het aller belangrijkste in de liefde. Doe je dit niet (jezelf blijven) en later wel dan kan je misschien heel erg tegen gevallen bij die gene en is de liefde snel over, dit gaat je dan meer pijn doen. Dan dat die gene gelijk zegt je ben niet mijn type.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
eerlijk zijn ,ga niet anders doen dan normaal,blijf jezelf!!
als hij/zij je zo niet leuk vindt zal het nooit niks worden en zijn jullie niet voor elkaar gemaakt...je moet je zelf kunnen zijn bij je geliefde...helemaal....
hij/zij zal ook je mindere kanten moeten accepteren en doet dit ook vrijwillig!!
je kunt niet iemand naar je hand zetten omdat je iets niet leuk vindt aan hem/haar,dat is geen liefde...
al gebeurt dit vaak genoeg!!!!!!!