iemand doet zich voor als mij dit wil ik uiteraard niet wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K
Ritsuka
11 jaar geleden
Op een site?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Proberen te achter halen waar hij zich uitgeeft als jou. Wat doet hij en wat zegt hij. En overal waar hij is geweest, met de mensen praten dat iemand zich als jou uitgeeft. laten ze opletten. laten ze ergens speciaal opletten. Zorg dat ze iets hebben (iets kunnen vragen) waardoor ze gelijk weten wie de nep jij bent en wie de echte jij! (Ook als die persoon aan de telefoon zich voor jou uitgeeft).

Het beste antwoord

Als dit een identiteitsdiefstal is op het internet is het onderstaande van toepassing.

Je kunt er nu nog niks aan doen, wettelijk gezien dan maar o.a. minister Hirsch Ballin pleit er voor om een artikel in het wetboek op te nemen waarin word gesteld dat identiteitsdiefstal strafbaar is; dit zou dan artikel 310a moeten worden in het wetboek van strafrecht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Tegen de persoon zeggen dat je daar mee moet stoppen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hangt er vanaf. Als diegene je passwoord weet zou ik dat simpelweg zo snel mogelijk veranderen. Als iemand op sites zich voordoet als jou, kun je best contact opnemen met de sitebeheerders en uitleggen wat jou probleem is. Maar dan is het al wat lastiger. Of bedoelde je nog iets anders?