Ik ga me vriendin voor 2 we niet zien. Ik mis maar nu al. Hoe kan ik haar minder missen?

Toegevoegd na 45 seconden:
*2 week

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
7.1K

Antwoorden (8)

Het zijn maar 2 weken. Die komen jullie vast door. Houdt tijdens de periode regelmatig contact. Sms elkaar en bel elkaar. Heb je behoefte haar te zien? Skype met haar.

Het lijkt lang.. maar het is relatief kort. En als je elkaar weer ziet is het alleen maar leuker :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heel goed dat je elkaar een poosje niet ziet!
Elkaar missen hoort er dan bij natuurlijk, maar dat is een leerproces wat iedereen door moet maken.

Heel vervelend.
Maar als jullie de rest van je leven bij elkaar blijven,
dan zullen er vaker periodes zijn dat je elkaar niet kan zien.
Dat hoort ook zo.
Jullie zijn twee mensen en niet een siamese tweeling.

Het is goed dat ieder ook zijn/haar eigen ding doet.

Dus ga jij goed voor jezelf zorgen.
Zoek iets wat je leuk vind.
Ga sporten, leren, studeren, lezen, spelletjes doen, wandelen, fietsen, tv kijken, gamen.............
met vrienden op stap, naar een pretpark,
enfin, de mogelijkheden zijn eindeloos, maar je moet ze wel opzoeken.
Des te fijner is het weerzien straks.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
leid jezelf af: ga iets doen dat je leuk vindt.
schrijf elke dag in en dag-boekje wat je deed
stuur haar dat per e-mail/sms oid
bedenk hoe fijn het is elkaar straks weer in de armen te sluiten - verlangen doet een relatie goed.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Door een foto van haar bij je te dragen en haar regelmatig te contacteren. Denk erbij dat als je elkaar weer ziet, het weer extra leuk is om elkaar te zien omdat je elkaar "zo lang" niet hebt gezien. Succes ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
door hard te werken of heel erg intensief vakantie te vieren, kan je haar af en toe uit je hoofd zetten… zorg voor een paar mooie foto’s en af en toe bellen natuurlijk om haar stem te horen !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je gaat haar 2 weken niet zien maar je mist haar nu al....

kortom, het is puur het idee.

entertain jezelf, geniet van je vakantie, bel, sms, schrijf etc NU EN DAN, en je zal zien dat je die 2 weken echt wel doorkomt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je bent duidelijk smoorverliefd op je vriendin! Heel vaak betekent dit dat je dan de hele tijd bij de andere wil zijn omdat je je dan "volledig" voelt.
Als je iemand mist omdat je je wel amuseert met hem of haar en graag is zijn/haar gezelschap bent, daar is niks mis mee. Als je iemand mist omdat je je leeg voelt als ze niet bij jou is, en je dan véél minder plezier gaat hebben in je leven....dan wordt het tijd om ervoor te zorgen dat je steviger op je benen komt te staan.
Wees gerust ; die smoorverliefdheid blijft niet duren. Je kan uiteraard verliefd blijven en van elkaar blijven houden, maar dat smachtende gevoel van altijd bij elkaar te willen zijn gaat vroeg of laat weg.
Op dat moment is het goed dat je geleerd hebt jezelf ook te amuseren zonder elkaar. Dit is trouwens een grotere garantie dat je relatie met haar fris blijft:
- relaties waarbij je voortdurend aan elkaar plakt leiden er vaak toe dat één van beiden (of soms zelfs beiden) zich verstikt voelt en afstand neemt
- ook als je niet voortdurend aan elkaar plakt : een beetje afstand doet verlangen, en verlangen maakt de liefde groter.
- je bent veel en veel aantrekkelijker als je je ook amuseert zonder haar. Natuurlijk mag je zeggen dat je haar zal missen maar geef haar niet de indruk dat je dan de hele dag smachtend in je zetel blijft hangen met je gsm in je handen en ingelogd op Skype. Doe dingen die je leuk vindt alleen of met anderen, die je ook deed toen je ze net leerde kennen. Want op die jongen/man is ze verliefd geworden.....
Natuurlijk mag je haar wel smssen, maar dan niet om te zeggen dat je half doodgaat van het zware gemis. Wel op te vragen of het leuk is waar ze verblijft en om te melden dat je de dag voordien lekker gaan stappen bent met.... of een grappig boek hebt gelezen of iets anders gedaan hebt wat je fijn vindt. Dat klinkt veel boeiender dan "ik heb dit of dat gedaan maar het interesseerde met geen lor want jij was er niet bij".En geen 15 smssen van 3 blz. per dag aub
Dus het antwoord is : bedenk dat je nu door je wat los te maken, ervoor kan zorgen dat de relatie leuker blijft en vaak ook langer duurt. Dat geeft meteen een heel ander uitgangspunt dan jezelf zielig vinden.
liveisgreat
11 jaar geleden
Dor het gevoel toe te laten! Als je erg je best doet om niet aan haar te denken, dan mis je haar heel erg. Als je juist je best doet om haar heel erg te missen, dan wordt het vanzelf minder!