Hoe vraag je iemand ten huwelijk?(lees uitleg)

Mijn man en ik zijn volgend jaar 12 en een half jaar getrouwd.Nu wilde ik nog een keer hertrouwen maar dat kan niet officieel in Nederland,Nu wil de vrouw van de burgelijke stand(die ons toen ook in het huwelijk heeft getreden)ons wel nog een keer trouwen op de feestlokatie,en dit dit vrijwillig(erg lief van haar)Mijn man weet nog van niks,dus iemand leuke ideeen?De vrouw van de burgelijke stand en ik komen in maart bij elkaar om iets leuks in elkaar te flansen!!!!
Of is het helemaal geen leuk idee?

Toegevoegd na 3 minuten:
we vieren het feest in het zelfde zaaltje als onze builoft,we hebben de zelfde dj en ik heb een limo geboekt,we hebben 2 zoontjes 1 van dan 11 en 1 van dan 6,zij zullen dit met ons mee vieren natuurlijk en gaan ook mee in de limo naar het zaaltje toe.

Toegevoegd na 1 uur:
het gaat dus om iedeen voor op de feestavond zelf!!!ik weet zeker dat hij ja zal zeggen maar hoe we het gaan doen dat moet ik nog gaan bedenken,samen met de vrouw van de burgelijke stand en ....jullie!!!!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Wat een geinig idee! Het doet me denken aan een uitzending van 'de verborgen telefoon'. Daarin werd (fake) iemand gebeld -zogenaamd door iemand van de burgerlijke stand - waarin werd medegedeeld dat een huwelijksakte maar 12 en een half jaar geldig is. Daarom moest het echtpaar op een bepaalde tijd verschijnen op het gemeentehuis om hun huwelijk te verlengen. Het werd helemaal hilarisch toen er bij werd verteld dat ze ze in dezelfde kledij moesten verschijnen als toendertijd. Ik weet niet of je hier iets mee kunt?

Leuk idee, Lieve *naam*, wil je nog een keer met me trouwen?

Heel leuk, je moet daar een gewoonte van maken, dan is het nooit saai in het huwelijk... Toegevoegd na 2 minuten: Weet je nog hoe je dat deed de eerste keer, herinner je dat en doe het nog een keer over, simpel toch... En bij de volgende keer, dan heb je het zeker al paraat... Toegevoegd na 4 minuten: En weet je wat er dan in het verschiet ligt: na de negende keer kun je je tiende huwelijk vieren, en dat is dan op zich al weer een feestje waard... Dat is pas speciaal... Dat is nog nooit voorgekomen wed ik...

Maak het romantisch met kaarsjes of iets waar hij van houd. Of neem hem mee uit eten (misschien standaard maar blijft altijd leuk!) Vraag in het restaurant of zij misschien iets extra's kunnen regelen muziek bij de tafel of een roos met een bepaalde boodschap erin en laat die bij hem bezorgen als jullie gaan eten. Als hij de boodschap wil gaan lezen (bijvoorbeeld lieve ..., ik hou van jou) ga je op je knieën (leuk om te doen als vrouw! origineel!) en vraag je of hij nogmaals met je wil trouwen.

Mijn partner zou een rolberoerte krijgen als ik dit zou regelen en zou waarschijnlijk van me scheiden als we al getrouwd waren;) Wat een romantische man heb jij als hij dit leuk vindt, ik ben jaloers. Misschien is het dan leuk om tijdens een romantisch etentje hem te verrassen met een opnieuw gemaakte uitnodiging gebaseerd op jullie originele uitnodiging van jullie huwelijk, die heb je vast nog. Dan kun je daar de gegevens van het "nieuwe" feest in opnemen. Misschien in combinatie met een speciaal gemaakt sierraad.

Stuur hem een anonieme liefdesbrief per post. En zeg hoeveel jij van hem houd en dat jij met hem wil trouwen. Als hij de brief heeft gelezen weet jij zijn reactie. En hij zal verbaasd zijn.Want zal lang geen liefdesbrief meer hebben gekregen. Als hij er blij mee is weet je dat de plannen door kunnen gaan, maar als hij zegt dat hoeft voor mij niet dan weet je gelijk waar je aan toe bent.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100