Het barst van de contactsites die je al dan niet tegen betaling in contact kunnen brengen met wie je maar wilt.

Reken niet dat het binnen een paar dagen 'raak' is, wees serieus en eerlijk, dan komt het wel een keer.

'Vrouwen die houden van jongere mannen' zijn veelal vrouwen met ervaring die niet zo heel snel in zee zullen gaan met een jonkie die met zijn p** vooruit op zijn profielfoto staat....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bruin cafe met wat opzwependere muziek op vrijdagmiddag nadat de scholieren naar huis zijn om te gaan eten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zoals eerdere antwoorden al aangaven, er zijn meerdere site's te vinden, zie bron 1

ook in een café of club, zijn deze vrouwen te vinden.

zelfs op straat of in de supermarkt de vraag is alleen hoe filter ik deze eruit en spreek ik ze aan.

op straat, kijk wat ze dragen en wat ze gaan doen. dit verraad vaak hun status en interesses

in de supermarkt, neem voor de grap is een kijkje in iemand anders zijn winkelmandje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kristal
11 jaar geleden
Ha Versiercursus, hoe kan je zien aan de kleding van een vrouw of ze speciaal op jongere mannen valt?
En hoe zie je dat in het winkelwagentje? Je bron geeft een google chrome installatie aan, ik vermoed dat je een andere link bedoelt?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ah mijn excuses voor de verkeerde bron. ( hoewel hij bij mij wel werkt ( sourceid=chrome-instant) betekend instant zoeken met chrome. verder niet interessant. het was een link naar het zoeken op het woord "dating site" @kristal
aan kleding en uiterlijk kan je veel aflezen. misschien niet letterlijk of dat iemand op oudere mannen valt. maar zeker wel of iemand vrijgezel is of niet.
vrouwen willen er altijd goed uit zien, maar uit onderzoek is gebleken dat vrouwen, wanneer ze vrijgezel zijn en opzoek naar een partner, doen ze hun uiterste best. kortom langer voor de spiegel, een extra gezichtscreme, uitdagendere kleding etc. dan de winkelwagen, vrij simpel eigenlijk. wanneer er snoepjes en een kan limonade in liggen is de kans vrij groot dat er regelmatig kinderen bij haar thuis komen.
ook de hoeveelheid is interessant. woont ze alleen of met een partner.
koopt ze een extra gezichtscreme? en zelfs a merk of b merk.
boodschappen vertellen veel over de persoon zelf.
nu geef ik geen garantie dat wanneer ze geen limonade mee brengt dat ze geen kinderen heeft etc. omdat er ook incidentele boodschappen zijn, maar wanneer je hier regelmatig naar zult kijken word je best goed met inschatten.
Kristal
11 jaar geleden
Ik ben het helemaal met je eens dat je aan kleding en boodschappen veel informatie kan ontlenen Versiercursus.
Maar het wordt toch een hele toer lijkt me om te ontdekken of je met een vrouw te maken hebt die op jongere mannen valt. Misschien zou het een idee zijn om een bepaald teken bij je te dragen als een jongere man op zoek is naar een oudere vrouw, of als een oudere vrouw op zoek is naar een jongere man. Dan wordt het allemaal veel duidelijker :-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik snap helemaal wat je bedoelt. dit systeem word in verschillende clubs (oa in duitsland en thailand heb ik ze gezien) gehanteerd, maar dan met fluoriserende armbanden,
je had armbanden op de categorie vrijgezel, complicated, of in een relatie.
maar ook op interesse, man/vrouw. en leeftijd, deze werden dan in groepjes van 3 jaar gedaan. wat misschien wel beter werkt is wat ik in een club in los angeles heb gezien.
dit werkte met je mobiel. je kon een app downloaden waarmee je op de wifi van die club contact kon zoeken met een persoon uit die club die (voor zover als je de vragenlijst had ingevuld) aan je eisen voldeed. wellicht zou zo'n app ook leuk zijn als dit gewoon via gps zou werken, en in het allerdaags leven. maar aan de andere kant, een leuke flirt met de spanning of dat het wel zou uitwerken, trekt mij persoonlijk toch meer.
Kristal
11 jaar geleden
Geef mij maar duidelijkheid ;-)
het is zomer... een hele goede manier is om met een georganiseerde busreis voor alleenstaanden mee te gaan;
de meest simpele manier is dit, alle groepsleden zijn single ! en je hoeft maar te kijken of ze voor jou iets ouder zijn en dan zal je contact moeten leggen... !

succes !

Toegevoegd na 2 minuten:
"vroeger" bestonden er "kroegen" die alleen maar jaren "70-80"-muziek draaiden, meestal na middernacht!
misschien zijn er nog zulke 'uitgaansgelegenheden', daar zou je ook een kans maken denk ik.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kristal
11 jaar geleden
Die busreis! Een goeie! +1