Durven mensen hun leven nog met elkaar te delen?

Toegevoegd na 14 minuten:
Ik bedoel dan niet alleen als echtpaar, maar ook onderling...

Weet jij het antwoord?

/2500

je krijgt nooit garantie`s in het leven, daarom nemen we toch het risico. stel nou dat het wel lukt om samen gelukkig te ziijn? dat willen we toch niet missen of wel?

Dit is een aanname wat je doet maar waar is die op gebasseerd? Is het zo dat mensen dat echt niet meer durven/willen dan? Ik zou graag de reden willen weten van deze vraag. Ik heb zelf niet de indruk dat mensen niet hun leven niet meer met elkaar willen delen, in mijn omgeving zie ik voldoende stelletjes en dergelijke. Hoe de verhoudingen binnen hun relaties zijn weet ik niet, het is vaak de buitenkant wat je ziet. Dat mensen bij elkaar zijn wil dus nog niet zeggen dat zij hun leven delen, binnen een relatie kun jij je alsnog heel alleen voelen. 1 op de 3 gaat tenslotte uit elkaar dus dat wil ook wel wat zeggen.

Natuurlijk en iedereen die goede en èchte vrienden om zich heen heeft. Deelt alles wat hem/haar op dat moment bezig houdt, dus deel je met elkaar het leven. En dat je als echtpaar je leven deelt lijkt mij logisch, anders kun je beter gaan latten..

Wanneer mensen eerst eens alleen gelukkig leren te zijn dan is er geen lef meer nodig om samen een leven te delen.Dan doe je het met liefde ipv angst.Zolang je het geluk bij een ander gaat zoeken kom je op de lange duur bedrogen uit . Toegevoegd na 4 minuten: Dat geld trouwens ook voor vriendschappen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100