hoe geef je weer vertrouwen aan je ex ?

ik ben een jongen heb uitgemaakt met mijn vriendin een lange tijd terug. maar we hadden iets speciaals echt heel mooi. veel meer houden van dan verliefd. verder ging het om heel veel redenen niet echt goed en ze is een beetje het aanstel type. maar ze is wel heel lief dus wat moet ik doen om haar vertrouwen te geven dat ik nog echt voor haar ben. want ik heb ook nog een maand iets gehad met zoon meisje heel onserieus maar wel sex gehad.
help aub.
ps. nu klink ik wel als een lul maar zo ben ik echt niet

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik draai het even om: stel, jij hebt een vriendin, en die vriendin maakt het weetikhetwelke reden uit, en die vriendin heeft in die tijd een ander, maar alleen om te sexen met hem en meer niet, en ze komt daarna terug bij jou, want ze wil je toch maar liever wel terug.

Zou jij haar weer vertrouwen? En haar net zo gemakkelijk weer in haar armen vallen, alleen maar omdat ze vraagt of ze jou weer terug wilt? Terwijl je misschien al weet dat ze met iemand heb heb liggen krikken, alleen voor de fun en haar eigen plezier?

Meisjes die jij een "aansteltype" noemt, dat is gewoon een deel van hun karakter. Ik ken haar niet en er staat te weinig info in je vraag om te bepalen waarom ze zich aanstelt... En als ik dat wist, had ik misschien wel een uitgebreider antwoord gegeven.. ik denk zelf dat ze zich "aanstelde" omdat ze jou graag alleen voor haar wilde houden omdat ze veel van je hield, maar goed, dat is zoals ik al zei speculatie, want er is te weinig info over wat haar rdenen zijn geweest om zich "aan te stellen"....

Je kan er óf mee leven en het dus respecteren en haar dat ook vertellen, en haar beloven erover te praten, en dit ook de rest van je (toekomstige) relatie (met haar) volhouden (of in volgende relaties...), en niet sex met haar te hebben voor je eigen plezier, je moet echt heel erg je best voor haar doen en dat ook heel duidelijk laten zien.

Je haalt het niet zomaar weer in.

OF je laat haar "gewoon" links liggen en doet verders niks meer. En ziet dit als een wijze les voor latere relaties. Wat die wijze les dan is, dat weet alleen jij dan natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Soms (om niet te zeggen heel vaak) moeten we iets kostbaars kwijtspelen om te beseffen hóe kostbaar het wel was/is.

Als jullie écht voor elkaar bestemd zijn dan voelt dat meisje dat even sterk aan als jij en dan is ze sowieso bereid om jouw 'dwaling' te aanvaarden omdat ze beseft dat jullie beiden deze ervaring nodig hadden.

Indien dit meisje jouw dwaling onoverkomelijk zou vinden dan is het ofwel te vroeg voor een hereniging, ofwel is zij niet dé partner voor het leven.

Je zou haar deze vraag + reacties op GV kunnen laten lezen zodat ze merkt dat jij wel degelijk inspanningen wenst te leveren om iets prachtigs te maken van jullie relatie.

Voor mij klink je heel oprecht en het is tijdens het lezen van jouw verhaal geen enkel moment in me opgekomen om jou anders te zien dan de naar liefde hunkerende jongen die je bent.
Degene die altijd alles van de eerste keer perfect doet zoals het van anderen verwacht wordt moet nog steeds geboren worden, toch?

Ik wens jou héél véél Succes en Vreugde tijdens het vervolg van jouw Liefdesverhaal, hopelijk heeft dat meisje oog voor jouw ware aard want dan gaan jullie nog een hele leuke tijd tegemoet ;-)

Weet wat je écht wil en ga er van harte en onbevreesd voor!

Liefs en Big Smile van me