door gebrek aan creativiteit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+ vaak niets zo lastig als een kadotje voor iemand anders zoeken.

Andere antwoorden (7)

Ja, "geven en weergeven," wordt dit in onze familie groep genoemd.
Daarom hebben wij dit ook afgeschaft en brengen onszelf" mee als cadeautje.
Alleen met een "Kroonjaar "wordt er een gezamenlijk cadeau gegeven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is de ironie van het dagelijkse leven...

Waarom eten we als we daarna toch alleen maar naar de wc moeten?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
whahaha op dreef vandaag Xinix +!
Ha, die Mikeyboy;

Dat is vaak inderdaad vrij onzinnig. In de kleine kring waarbij wij met volwassenen elkaars verjaardag vieren hebben we dat dus ook maar afgeschaft. Soms een klein, origineel aardigheidje of een lekker flesje kan natuurlijk altijd, maar niet meer dat nutteloze rondpompen van die centen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat we niet met lege handen aan willen komen en er vaak geld gevraagt word omdat de jarige graag iets wilt kopen en dat dus van het verjaardags geld wilt kopen.En de een geeft meer geld als de ander dus je geeft mischien wel 20 euro maar krijgt er dan mischien weer 10 voor terug of anders om!
Maar met lege handen aan komen dat willen we niet!!!!!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan heeft diegene in 1 x een leuk bedrag, waar hij/zij iets leuks mee kan kopen/doen.

Ik heb echter bij de volwassenen de verjaardagscadeaus afgeschaft, (met uitzonderingen natuurlijk)
En de kinderen die krijgen altijd een cadeautje!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is een gewoonte.
Een soort traditie of zo...
Dat hoort er gewoon er bij, en dat gaat gewoon zo door.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gebrek aan creativiteit ja, en ja, je moet wát geven:P