ik vind iemand leuk alleen zij val op ouderen jongens :Sik ben 12 zij is 13 wat moet ik doen help!

Toegevoegd na 2 minuten:
ik ben allen bang om het te vertelen valins angst

Toegevoegd na 8 minuten:
ik ben nogal klein voor me leeftijd ik ben 143cm zij 167cm

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (6)

Het nog eens proberen als je ouder bent...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ze er nou goed uitziet,dan ziet ze er over een jaar of 5 ook nog wel goed uit.
dan kun je altijd nog een poging wagen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan blijft hij jonger dan haar... -1
gedraag je als heer dan ziet ze je mischien wel staan
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Yup +1
Jaartje of twee tot vier wachten, dan vinden meisjes van 13 je leuk, en ben je er zelf ook aan toe. ;-) Ik ga je nu in elk geval geen meisjes van 10-11 aanraden, want die vind ik nog veel te jong voor een vriendje.

Maar nu zou ik heel graag willen weten wat valins angst is. Ik gok faalangst, maar dat heeft niet zo veel met verkering te maken natuurlijk, eerder de angst om een blauwtje te lopen - wat nogal voor de hand ligt als je als 12-jarige een meisje wilt vragen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
10-11 jarige meisjes zien ook nog geen jongens staan neen.. ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gokte dat valins angst "verlatingsangst" betekende maar dat lijkt me sterk met dit probleem,,,
Ja dan zul je inderdaad nog even moeten afwachten . Maar wat ook kan helpen als je geduld hebt. Gewoon contact met haar houden in niet te veel laten merken dat je meer met haar zou willen. Dus probeer een vriend van haar te worden. Volgens de wetten van de natuur groei je dan vanzelf naar elkaar toe. Mits ze jou ook leuk gaat vinden natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goeie tip +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nuttig advies
Ja Yob, wen er vast aan. Het leven is niet eerlijk, maar soms wel een beetje. Over een paar jaar haten een heleboel andere jongens jou weer, omdat jij dan de eerste keuze hebt. Een paar jaar later vinden ze je een vieze ouwe vent als je naar een jong meisje kijkt. Wees een beetje geduldig, jouw tijd komt nog wel en dan lach je iedereen uit.